آخرین اخبار
کد خبر: ۱۹۳۳۱
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۸
فرمانده سپاه بقیة‌الله شیراز:
فرمانده سپاه بقیة‌الله شیراز گفت: عده‌ای بر این باورند که با درجه سرهنگی نمی‌توان کار فرهنگی کرد، سپاه و بسیج با بهره‌گیری از ولایت و رهبری در خط مقدم جنگ‌های نرم، سخت و نیمه‌سخت قرار گرفته است.

به گزارش تنویر، سرهنگ پاسدار حمیدرضا گرامی در نخستین یادواره شهدای محرم دوران دفاع مقدس در سخنانی اظهار داشت: با ترویج فرهنگ و ارزش‌های اسلامی شاهد ایران، سپاه و بسیج‌هراسی از سوی دشمنان داخلی و خارجی هستیم.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان داخلی و خارجی با مایوس شدن حمله نظامی از سوی استکبار علیه ایران اسلامی با ترویج و گسترش فرهنگ بی‌بندوباری از طریق ماهواره و جنگ‌ سایبری قصد خوش‌خدمتی و  نوکری اربابان خود را دارند، که این ترفند با درایت مقام معظم رهبری و بصیرت‌افزایی امت همیشه در صحنه  نقش برآب شده است.

به گزارش فارس فرمانده سپاه بقیة‌الله شیراز تصریح کرد: برای مقابله با ماهواره که یکی از ابزارهای جنگ نرم دشمن است، با اطلاع‌رسانی به‌موقع و با تحویل داوطلبانه ماهواره اقدام به اهدای دستگاه دیجتیال به جای آن کرده که با استقبال آحاد مردم روبه‌رو شد.

گرامی بیان داشت: با اجرایی شدن طرح داوطلبانه ماهواره و جایگزینی آن به دستگاه دیجیتالی شبکه‌های استانی شاهد شکست دیگر دشمن قسم‌خورده انقلاب اسلامی ایران هستیم.

وی اضافه کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و بصیرت‌افزایی دینی از دیگر اهداف و برنامه‌های بسیج در مقابله با توطئه‌های دشمنان است، که در این مورد تمام پایگاه‌های مقاومت در سراسر این استان پیشگام این طرح هستند.

در پایان این همایش از تعدادی از خانواده‌های شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس با لوح یادبود تقدیر به عمل آمد.

نام:
ایمیل:
* نظر: