آخرین اخبار
کد خبر: ۱۹۶۱
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۰ - ۰۴:۳۰
دوره توانمندسازي و مهارت آموزي در فضاي مجازي با حضور بسيجيان حوزه ها و پايگاههاي مقاومت در سطح شهرستان فراشبند با هدف ارتقاي توانمندي ها و مهارتهاي بسيجيان در فضاي سايبري برگزار شد.
اين دوره با محوريت فرهنگي حوزه فاطمه الزهرا(س) و به همت فرهنگي اجتماعي ناحيه مقاومت بسيج سپاه شهرستان در اين ناحيه و در قالب كارگاههاي متعددي چون اخلاق در فضاي مجازي، جنگ نرم و نقش بسيج در مقابله با آن، سرويس هاي اينترنتي، آموزش مهارت وبلاگ نويسي و... با حضور مربيان توانمند و مجرب برگزار گرديد.

سرگرد پاسدار موسي زارعي؛ فرماندهي ناحيه مقاومت بسيج سپاه فراشبند در ابتداي برگزاري اين دوره با ابراز خرسندي از حضور فعالانه بسيجيان در شهرستان فراشبند در فضاي مجازي، گفت؛ تاكنون دشمنان با هدف مقابله و براندازي نظام مقدس جمهوري اسلامي ، راههاي بسياري را رفته است كه از آن جمله به راه انداختن جنگ نرم و استفاده از ابزاري چون اينترنت و فضاي مجازي است. لذا حضور با اخلاق فعال بسيجيان در اين فضا احساس مي شود.

وي همچنين با تقدير و تشكر از فرهنگي اجتماعي ناحيه مقاومت بسيج شهرستان، توانمندي ها و فعاليتهاي شايسته ايشان را در عرصه هاي مختلف ارج نهاد.

حجه الاسلام و المسلمين بشيري نيز دراين دوره؛ بسيجي را اعم از كساني دانست كه با حداقل امكانات، حداكثر استفاده را در راستاي دفاع و حفظ آرمانهاي امام و انقلاب مي كند و افزود؛ ما در فضاي مجازي بايد با اخلاق وارد شويم كه سربازان امام زمان(عج) در مقابله با جنگ نرم در اين فضا هستيم.

در پايان اين مراسم از بسيجيان وبلاگ نويس و فعال در فضاي مجازي تجليل به عمل آمد.


نام:
ایمیل:
* نظر: