آخرین اخبار
کد خبر: ۱۹۶۶۵
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۲ - ۰۹:۱۳
فرمانده سپاه ناحیه بقیة‌الله:
سرهنگ گرامی گفت: بهره‌گیری از علم و تکنولوژی که در خدمت ارزش‌های انقلاب اسلامی باشد، برای جامعه به ویژه نسل جوان بسیار ارزشمند است.
به گزارش تنویر، سرهنگ پاسدار حمیدرضا گرامی در همایش خانواده و همسران شهدا و پاسداران در سخنانی اظهار داشت: دشمن از فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر نرمش قهرمانانه سوء استفاده کرده و اگر از اصول، ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی عقب‌نشینی کنیم، معاندان به کشورمان نفوذ بسیاری می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه کار فرهنگی در این برهه از زمان نیاز به ابزار و تخصص دارد افزود: بهره‌گیری از علم و تکنولوژی که در خدمت ارزش‌های انقلاب اسلامی باشد، برای جامعه به ویژه نسل جوان بسیار ارزشمند است.

فرمانده سپاه ناحیه بقیة‌الله شیراز خاطرنشان کرد: در برابر فشارها و تحریم‌های اقتصادی که دشمن بر خلاف عرف بین‌المللی بر ملت ایران تحمیل کرده است باید فرهنگ‌سازی کرده و مردم بر اساس عقاید، باورها، آرمان‌ها، ارزش‌ها و خون شهدا، اجرای فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی را الگو و راهنمای عمل قرار دهند.

گرامی تصریح کرد: قرار گرفتن در برابر تفسیرهای نابجا، خودرأیی‌ها، جریانات حزبی و گروهی، مسائل سیاسی و در جنگ روانی دشمن، زمان را از دست داده و انقلاب اسلامی در عرصه سازندگی و پیشرفت با مشکل روبه‌رو می‌شود.

وی بیان داشت: به عنوان مجموعه سپاه، بسیج و کسانی که رسالت حفاظت از دستاوردها و ارزش‌های انقلاب اسلامی به ویژه منویات رهبری را بر دوش دارند چه به شکل اغنایی، کیفی، کمی، شکلی و برگزاری محافل مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی باید پیشگام باشیم.

فرمانده سپاه ناحیه بقیة‌الله شیراز اضافه کرد: رضایتمندی مقام معظم رهبری از بسیج در مقابله با جنگ نرم از تمام دستگاه‌ها بیشتر بوده که نشان از مدیریت و نقش محوری همسران پاسداران و بسیجیان در این عرصه است.

باور بسیج سیاسی‌کاری نیست

گرامی با تأکید بر اینکه باور بسیج نسبت به ولایت و رهبری سیاسی‌کاری نیست و با موج حرکت نمی‌کند، متذکر شد: مدیران و مسئولان با ابزارها و تجربه‌ای که دارند در بعضی از حرکت‌ها تردید می‌کنند که در این راستا مجموعه سپاه و بسیج هر کاری که از سوی دستگاه‌ها بر روی زمین مانده باشد با حرکت بسیجی آن را بلند کرده و به انجام می‌رساند.


نام:
ایمیل:
* نظر: