آخرین اخبار
کد خبر: ۲۰۳۴۲
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۲ - ۰۷:۴۷
فرمانده سپاه ارسنجان:
زارع نژاد گفت:‌ اگر دست‌های نامحرم و منافقی از اول انقلاب در حوزه‌های مدیریتی انقلاب وارد شده و امکان جراحی آنها نبود در ۹ دی سال 88 این دست‌ها از انقلاب و مردم جدا شدند.

به گزارش خبرنگار تنویر در ارسنجان زارع نژاد فرمانده سپاه ارسنجان  در آخرین جلسه ستاد بزرگداشت 9 دی که در محل  دفتر فرماندهی برگزار شد، اظهار داشت: چالش ما با استکبار جهانی یک چالش همیشگی است و هر بهانه‌ای را هم خنثی کنیم دشمنان بهانه‌ دیگری در میان اهداف بالای جمهوری اسلامی ایران طراحی می‌کنند.

فرماندهی سپاه ارسنجان تصریح‌کرد: این مذاکرات برای آمریکایی‌ها مهم است و در واقع راهی جز مذاکره با جمهوری اسلامی نداشتند و باید با ایران مذاکره کنند، مقامات آمریکایی به ویژه اوباما ادعا می‌کند گزینه نظامی روی میز است اما آنها در شرایطی نیستند که با نظام جمهوری اسلامی سر جنگ داشته باشند.

وی به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه آمریکایی‌ها قابل اعتماد نیستند اشاره و اضافه‌کرد: دعا می‌کنیم سرانجام این مذاکرات برای نظام جمهوری اسلامی ختم به خیر شود.

زارع نژاد در ادامه سخنان خود با بیان اینکه فتنه 88 فی‌نفسه فتنه بزرگی است که جا دارد در حد توان و ظرفیت بسیار بالا آن را موشکافی کنیم، افزود: باید دید چه اتفاقی در سال 88 افتاد و در کشور ما چنین حادثه‌ای شکل گرفت.


فرمانده سپاه ارسنجان یادآور شد: حتماً تاریخ انقلاب اسلامی کسانی که در داخل کشور شرایطی به وجود آوردند که زمینه برای استکبار فراهم شد، را نخواهد بخشید.

وی با تأکید بر اینکه 9 دی از روزهای با ارزش است که در تاریخ ماندگار می‌شود، گفت:  9 دی بساط همه شیطنت‌ها، ترفندها و کارهای سخیفی که در سال 88 اتفاق افتاد، جمع کرد و روز خوبی را در تاریخ انقلاب به ثبت رساند.

زارع نژاد با تأکید بر اینکه از اول انقلاب اسلامی تا سال 88 توطئه‌های زیادی در زمینه سیاسی، اقتصادی از سوی دشمنان و گروهک‌های منافق شکل گرفت که در نهایت  جنگ 8 ساله بود که 48 کشور پشت سر صدام آمدند و با نظام جمهوری اسلامی درافتادند اما ملت ایران با حمایت مردم پیروز این میدان شد.

فرمانده سپاه ارسنجان با تأکید بر اینکه این توطئه‌ها بعد از جنگ نیز و تا سال 88 ادامه یافت، افزود: بزرگترین توطئه بعد از انقلاب فتنه سال 88 بود و همانگونه که ما بر همه توطئه‌ها غلبه یافتیم بزرگترین پیروزی ما بعد از انقلاب تا سال 88 در فتنه 88 بود.

وی تأکید کرد:‌ اگر دست‌های نامحرم و منافقی از اول انقلاب در حوزه‌های مدیریتی انقلاب و در سطح بالا وارد شده و امکان جراحی آنها نبود این اتفاق در سال 88 افتاد و این دست‌های نامحرم از انقلاب و مردم جدا شدند.

زارع نژاد با بیان اینکه هر سال باید نگاه جدی‌ و محکم‌تر و با افتخارآمیزتری به حادثه 9 دی داشته باشیم، اظهارداشت:‌ در روز عاشورا آن حرکت سخیف را انجام دادند اما ملت ایران با حضور خود دست نفاق‌گونه خارجی را افشا کرد، باید در همین سال‌های اول این حماسه بزرگ را برای آیندگان به ثبت برسانیم.

سرهنگ زارع نژاددر بخش ديگري از سخنانش گفت:نظامی که برگرفته از اسلامیت و مردمیت است باید در برنامه های بسیج وحضور در صحنه انقلاب تجلی پیدا کند تا انقلاب مصونیت پیدا کند وبا حضور مردم وبسیج در صحنه تعالی وپیشرفت نظام رقم خورد وگرنه حالت ایستایی وعدم تحرک باعث رکود نظام می شود.

وي در ادامه  از کلیه معاونت ها،حوزه هاوکانون ها خواست برنامه های  9دی را هرچه باشکوه تر برگزار نمایند.

نام:
ایمیل:
* نظر: