آخرین اخبار
کد خبر: ۲۱۱۵
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۰ - ۰۹:۴۵
طبق گفته مسئولان و برگزار کنندگان این نمایشگاه ،شناسایی تهدیدها و آسیب های اجتماعی ، معرفی آنها به آحاد مردم و ارائه راهکار جهت مقابله با تهدیدها و آسیب های اجتماعی از اهداف برگزاری این نمایشگاه است .

نمایشگاه آسیب ها و تهدید های اجتماعی با همکاری معاونت فرهنگی سپاه فجر استان فارس ، موسسه فرهنگی آسمان هشتم ، اداره کل ارشاد اسلامی استان فارس ، سازمان بهزیستی استان فارس ، معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری شیراز ، نیروی انتظامی استان فارس و امور بانوان استانداری فارس در ضلع شرقی بوستان آزادی شیراز در حال برگزاری است .

طبق گفته مسئولان و برگزار کنندگان این نمایشگاه شناسایی تهدیدها و آسیب های اجتماعی ، معرفی و شناساندن آسیب ها و تهدید های اجتماعی به آحاد مردم ، ارائه راهکار جهت مقابله با تهدیدها و آسیب های اجتماعی از اهداف برگزاری این نمایشگاه بوده است .

به گزارش خبرنگار تنویر به نقل ازشیرازه ، در خلال برگزاری این نمایشگاه کلاس های مشاوره حضوری با موضوعات اجتماعی ، روانشناسی ، امور انتظامی ( مواد مخدر ، گذرنامه ، نظام وظیفه) به همراه کارگاه های عملی خودشناسی و روانشناسی کودک از طریق نقاشی برگزار خواهد شد .

مکان : ضلع شرقی بوستان آزادی شیراز

زمان : 16 تا 22 شهریور ماه 90 ، ساعت 17 تا 22

نام:
ایمیل:
* نظر: