آخرین اخبار
کد خبر: ۲۲۱۶
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۲:۰۴
سردار جعفرى وظيفه و رسالت سپاه را نه تنها در عرصه هاى نظامى بلكه در تمام عرصه‌ها خواند و گفت: پيشگيرى از تهديد در هر حوزه‌اى از جمله وظايف سپاه بوده و ما وظيفه داريم نگذاريم تهديدات بالقوه به تهديدات بالفعل تبديل شود.

سردار سرلشگر پاسدار محمد علی جعفری، فرمانده کل سپاه در مراسم گرامیداشت شهدای نیروی زمینی سپاه با اشاره به توطئه استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و اسراییل برای ایجاد ناامنی در کشور اظهار داشت: عملیات علیه تروریستها در شمال غرب کشور در حال انجام بوده و ادامه دارد اما این عملیات جزو اقداماتی است که سپاه در اوج هوشمندی، رشد سازمانی و رسالت خطیر خود در دفاع از ارزشهای انقلاب انجام داد و اقدامی پیشگیرانه است.
وی ادامه داد: ما در نقاط استقرار ضد انقلاب که می دانیم در آینده قصد دارد برنامه هایی را با هماهنگی دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی اجرا نماید، مستقر شده و توطئه های تروریست ها و حامیان شان را خنثی می کنیم و این امر نشان از اوج بیداری و هوشمندی سپاه است.
سردار جعفری افزود: انجام این عملیات موفق، مهم و تاثیر گذار فرصت مناسبی ایجاد کرد تا رزمندگان در جهت ارتقای روحیه ایثار، فداکاری، جانفشانی و شهادت طلبی پیشقدم شوند.
وي قدردانى از شهدا را قدرشناسى و شكر نعمات الهى عنوان كرد و تصريح كرد: مجاهدت در راه خدا پايان پذير نيست و اجر و پاداش آن چيزى جز شهادت و رستگارى نيست كه شهداى سپاه به اين فيض عظيم نائل آمدند.
سردار جعفرى وظيفه و رسالت سپاه را نه تنها در عرصه هاى نظامى بلكه در تمام عرصه‌ها خواند و افزود: پيشگيرى از تهديد در هر حوزه‌اى از جمله وظايف سپاه بوده و ما وظيفه داريم نگذاريم تهديدات بالقوه به تهديدات بالفعل تبديل شود.
وى ادمه داد: عملكرد سپاه بايد طورى باشد كه تهديدات جرات و جسارت بروز و ظهور را به خود ندهند و اقدام خوب نيروى زمينى در همين راستاست.
فرمانده كل سپاه آمادگي سازماني و روحيات معنوي پرسنل سپاه را در بالاترين سطح ارزيابي كرده و ياد آور شد: امروز اقتدار نظام مقدس جمهوري اسلامي در تاريخ بي نظير بوده و بحث ايثار، فداكاري و جانفشاني جوانان اين سرزمين از مرزها فراتر رفته و الگويي براي همه كشورهاي اسلامي در حال رشد شده است.
وي شرايط امروز كشور را متفاوت با 10-15 سال اخير عنوان كرد و افزود: اگر امروز شرايط كشور و جايگاه و اهداف انقلاب و نظام را به خوبي درك كنيم به خوبي مي بينيم كه تكليفي الهي براي قدرداني نعمت ها و نصرت هاي خداوند متعال را بر عهده داريم و جاي آرام نشستن نيست چراكه بايد در پيشگاه الهي پاسخ گوي شهدا باشيم.
سردار جعفري هدف نظام و انقلاب را توسعه ارزش ها و احكام الهي خواند و گفت: پيدا كردن راه درست، انجام تكليف الهي و عمل به آن با مجاهدت و سخت كوشي به دست مي‌آيد كه هنر مردان خدا، مومنين و مجاهدين است و امروز انقلابيون ما توسعه گستره دين داري اسلامي را بر عهده دارند.
وي سپاه را در آمادگي كامل براي تحقيق اهداف نظام خواند و تصريح كرد: سپاه با برنامه ريزي و مديريت درست براي دفاع همه جانبه از انقلاب اسلامي در تمام حوزه هاي سياسي، فرهنگي، اجتماعي،نظامي و ساير حوزه ها آماده و هوشيار است و توسعه اين بصيرت و آمادگي و دفاع از همه آرمان ها و ارزش هاي اسلام و انقلاب و پيشگيري از بروز تهديدات قرار گرفتن در اوج آمادگي را مي طلبد.
سردار جعفري تصريح كرد: خدا را شاكريم كه انجام اين عمليات روحيات و حال و هواي دوران دفاع مقدس را براي رزمندگان پاسدار و بسيجي زنده كرد به نحوي كه احساس مي كنم شور و اشتياق پرسنل سپاه براي جانفشاني و شهادت حتي فراتر از دوران دفاع مقدس است.
فرمانده كل سپاه در پايان عملكرد يگان هاي عملياتي سپاه در منطقه شمال غرب را بسيار خوب توصيف كرد و گفت: عمليات پيشگيرانه مقابله با گروهك هاي تروريستي كه با دستور آمريكا و اسرائيل در منطقه كردستان تهديدات بالقوه اي را ايجاد كرده بودند با برنامه ريزي دقيق و اشراف كامل سپاه از مواضع ، تحركات و توظئه هايي كه دشمنان طراحي كرده بودند با اقتدار كامل سپاه در حال انجام است و تا حصول نتيجه قطعي ادامه خواهد يافت.

نام:
ایمیل:
* نظر: