آخرین اخبار
کد خبر: ۲۲۳۴۸
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۴
مدیرعامل گروه سپاسد قرارگاه خاتم‌الأنبیاء گفت: قرارگاه خاتم‌الأنبیاء بر اساس ماده 147 قانون اساسی و دادن اجازه فعالیت به نیروی‌های مسلح، با 280 پروژه بزرگ وارد عرصه سازندگی و جهاد اقتصادی شده است.

به گزارش تنویر به نقل از فارس سعید محمد در بازدید اعضای شورای اسلامی شهر شیراز از روند اجرای خط دوم قطار شهری شیراز در سخنانی اظهار داشت: قرارگاه خاتم‌الانبیا با ورود به عرصه اقتصادی تاکنون یک‌هزار و 500 پروژه در زمینه‌های دریایی، زمینی، ساختمانی، مترو، ریلی، پتروشیمی، زیرزمینی، سدسازی و 280 پروژه در دست اجرا کارنامه موفقی از خود نشان داده است.

وی خاطرنشان کرد: این قرارگاه تمام تعهدات خود با حداکثر بهای اقتصادی پروژه‌ها را در زمان مقرر به ویژه در زمان تحریم‌های اقتصادی از سوی دشمنان به اتمام می‌رساند.

مدیرعامل گروه سپاسد قرارگاه خاتم‌الانبیا تصریح کرد: پروژه‌های سد گتوند، هشتگرد، پرند، نیروگاه کارون چهار و سردشت و نیز شبکه انتقال آب، برق و خط هفتم متروی تهران مشتمل بر 45 ایستگاه و تامین منابع مالی برای تسریع در روند اجرایی پروژه‌ها از دیگر اقدامات این قرارگاه بوده است.

محمد بیان داشت: به دست آوردن مقام‌های برتر کشوری و بین‌المللی از دیگر دستاوردهای این قرارگاه از بدو تاسیس در سال 1371 تاکنون بوده است.

وی اضافه کرد: در صورت تأمین اعتبار در اجرای طرح مترو شیراز شاهد تسریع در روند اجرایی آن خواهیم بود.

وی اضافه کرد: پروژه مترو شهر جدید هشتگرد به طول 260 کیلومتر با 15 ایستگاه و شهر جدید پرند با 50 کیلومتر و یک ایستگاه و سد بختیاری از دیگر فعالیت‌های این قرارگاه است.

نام:
ایمیل:
* نظر: