آخرین اخبار
کد خبر: ۲۳۲۳۹
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۷:۴۲
فرمانده سپاه ناحيه ثارالله شيراز خبر داد:
سرهنگ میرزائیان گفت: در ايام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامي هر روز 35 برنامه در شيراز توسط بسيج نواحي، اداره‌ها، كارخانه‌ها، مساجد و اصناف، برگزار مي‌شود.
به گزارش تنویر، فرمانده سپاه ناحيه ثارالله شيراز گفت: در ايام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامي هر روز 35 برنامه در شيراز توسط بسيج نواحي، اداره‌ها، كارخانه‌ها، مساجد و اصناف برگزار مي‌شود.

سرهنگ منصور ميرزائيان افزود: برگزاري برنامه‌هاي نمادين ورود حضرت امام و توزيع نقل و شيريني و شربت به‌مناسبت اين روز، تجليل از شهدا، گلباران قبور شهدا، به‌صدا در آمدن زنگ انقلاب، صبح‌گاه مشترك بسيج دانش‌آموزي، برگزاري مسابقات ورزشي و فرهنگي در رشته‌ها و زمينه‌هاي مختلف، از ديگر برنامه‌هاي اين ايام خواهد بود.

وي از برگزاري راهپيمايي و كوهپيمايي، مسابقه مقاله نويسي، نقاشي، كتابخواني، شعر و وبلاگ‌نويسي در خصوص امام و انقلاب برگزاري يادواره شهداي انقلاب، شهداي دانش‌آموز، شهداي صنعت نفت، شهداي شهرك گلشن و برپايي شب شعر و عصر خاطره با حضور شاعران انقلاب، به‌عنوان برنامه‌هاي شاخص اين ايام ياد كرد.

ميرزائيان گفت: يكي از مهم‌ترين برنامه‌ها، حضور در راهپيمايي 22 بهمن ماه است كه شب قبل از آن بانگ تكبير در سراسر شهر و استان طنين انداز خواهد شد.

وي همچنين از برگزاري همايش‌هاي بصيرتي و سياسي با موضوع استكبار شناسي، ديدار از جانبازان در آسايشگاه‌ها و سركشي از شيرخوارگاه‌ها و محل نگهداري سالمندان خبرداد و گفت: در اين ايام، مقر و ساختمان تعدادي از پايگاه‌هاي مقاومت و پروژه‌هاي بسيج سازندگي نيز بهره‌برداري خواهد شد.

ميرزائيان از اعزام اكيپ‌هاي درماني و بهداشتي بسيجي به نقاط محروم با هدف معاينه و تجويز دارو به شكل رايگان در ايام دهه فجر خبر داد.

اين مقام نظامي همچنين گفت: از انقلاب و امام استكبارستيزي و از عاشورا هيهات‌منا‌الذله را فرا گرفته‌ايم و بسيج اجازه تسليم و سازش با استكبارجهاني و شيطان بزرگ (آمريكا) را نخواهد داد.

ميرزائيان با تاكيد براينكه نظام اسلامي و دست‌آوردهاي آن را به سادگي كسب نكرده‌ايم، گفت: اينگونه نيست كه دست‌آوردهاي انقلاب را به حربه تحريم و فشار اقتصادي فراموش كنيم، امروز كم‌توجهي به حل مشكلات مردم يا ناراضي نگاه‌داشتن مردم توسط هر مدير و مسئولي، بازي در زمين دشمن است.

وی اضافه كرد: امام(ره) پشيزي براي قدرت‌هاي شرق و غرب ارزش قائل نبود و به قدرت ايمان و مردم تكيه داشت، شكست انقلابها و حركت‌هاي ملت‌هاي مسلمان به دليل دلبستگي و اميد به قدرت‌هاي خارجي است.

ميرزائيان تصريح كرد: وجود ناهنجاري‌ها و بد اخلاقي‌ها و گراني‌ها زيبنده مردمي كه 35 سال فجر آفريدند، نيست، در دوران به‌اصطلاح اصلاحات، به‌ويژه در فتنه 88 بر اصول استقلال و استكبارستيزي انقلاب خدشته وارد شد، فجر آموختگان امروز آگاه و بصير هستند و اجازه تكرار آنگونه خيانت‌ها را نمي‌دهند.

نام:
ایمیل:
* نظر: