آخرین اخبار
کد خبر: ۲۳۳۶۴
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۷:۳۵
فرمانده سپاه ناحیه بقیة‌الله شیراز خبر داد:
سرهنگ گرامی گفت: به منطور بزرگداشت دهه فجر از سوی سپاه ناحیه بقیة‌الله 17 برنامه محوری در قالب 450 برنامه در پایگاه‌های مقاومت برگزار می‌شود.

به گزارش تنویر سرهنگ پاسدار حمیدرضا گرامی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تغییر تاکتیک‌هایی که در مقابل نوع ترفندها و هجمه‌ها صورت می‌گیرد بیانگر این است که خوی استکباری در اردوگاه غرب همچنان جاری و ساری بوده و ما را بیشتر متوجه سخنان امام و رهبری می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: در عمل ثابت شده که غربی‌ها قابل اعتماد نیستند و دشمنان به دنبال راهکارهای جدیدتری برای منزوی کردن انقلاب اسلامی هستند.

فرمانده سپاه ناحیه بقیة‌الله شیراز تصریح کرد: در دهه فجر انقلاب اسلامی امسال محور فعالیت‌های بسیح با  عنوان استکبارشناسی در نشست‌ها بر مبنای بصیرت‌افزایی و روشنگری در رده‌های مختلف بسیج از جمله رده‌های مقاومت در دستور کار است که نسبت به گذشته مردم استکبار را بیشتر بشناسند و به اهداف پلید آنان بیشتر پی ببرند.

گرامی بیان داشت: «چرا ولایت مطلقه فقیه»، «تمدن‌سازی نوین اسلامی»، «تاثیر انقلاب اسلامی بر سپهر اندیشه و باورها»، «امام خمینی و معجره انقلاب اسلامی و فتنه‌های فرهنگی»، «جهاد دیروز، جهاد امروز»، «ما و حکومت جهانی حضرت مهدی(عج)» و «مکتب دفاعی انقلاب اسلامی»، از جمله محورهای برنامه‌های دهه مبارک فجر از سوی این ناحیه است.

وی  اضافه کرد: مبانی و زمینه‌های بیداری اسلامی، سبک زندگی علوی، استکبارستیزی و مظلومیت انقلاب اسلامی و هنر انقلابی، نقش سبک زندگی در اقتصاد مقاومتی، پرچمداران مروت، هادیان انقلاب و حقوق بشر آمریکایی، نیز از دیگر برنامه‌های محوری در دست اجرای این ناحیه است.

فرمانده سپاه ناحیه بقیة‌الله شیراز ابراز داشت: تشویق و ترغیب آحاد مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن ماه نیز یکی دیگر از برنامه‌ها است.

وی با اشاره به اینکه در فتنه سال 88 مردم شیراز در هشتم دی ماه و در کلیت کشور 9 دی به میدان آمدند و 22 بهمن ماه تمام کننده جریان فتنه بوده است، افزود: حضور بسیجیان در نماز جمعه، گلباران قبور مطهر شهدا و فعالیت‌های قرآنی نیز توسط رده‌ها برگزار می‌شود.

گرامی ادامه داد: ما در ناحیه بقیة‌الله مسئولیت کمیته مدعوین سی و ششمین دوره مسابقات قرآن سراسری را بر عهده داریم و پیش‌بینی می‌شود اقشار مختلف که در برنامه‌های قرآنی فعالیت دارند در این مسابقات حضور داشته باشند.

این مسئول در ادامه خاطرنشان کرد: این مسابقات در دو سالن حافظ و مرکز اسناد فارس و هر روز در چهار مرحله با میانگین 2 هزار نفر و نمایشگاه جانبی برگزار می‌شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: