آخرین اخبار
کد خبر: ۲۴۶۶۸
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۷:۵۸
فرمانده سپاه ناحیه بقیةالله(عج) شیراز در نشست خبری مسابقات سراسری قرآن کریم گفت: پیش‌بینی می شود در هر برنامه‌ای از این مسابقات، به‌صورت میانگین 2 هزار و 500 نفر از اقشار مختلف مردم حضور می‌یابند نمایشگاهی نیز در حاشیه مسابقات پیش‌بینی شده است.
به گزارش خبرنگار تنویر، فرمانده سپاه ناحیه بقیةالله(عج) شیراز در نشست خبری مسابقات سراسری قرآن کریم اظهار داشت: مسابقات سراسری قرآن کریم در سه مرحله شهرستانی، استانی و کشوری برگزار می‌شود.

سرهنگ حمیدرضا گرامی خاطرنشان کرد: نزدیک به 150 محفل انس با قرآن در حاشیه برگزاری مسابقات و 13 برنامه در تالار حافظ و سالن مرکز اسناد پیش‌بینی شده است.

وی با پیش‌بینی اینکه در هر برنامه‌ای از این مسابقات، به‌صورت میانگین 2 هزار و 500 نفر از اقشار مختلف مردم حضور می‌یابند، خبر داد: نمایشگاهی نیز در حاشیه مسابقات پیش‌بینی شده است.

گرامی در پایان گفت: با توجه به قله بودن فارس امید داریم که این استان به جایگاه کانون فعالیت‌های قرآنی و قطب قرآنی که مد نظر شورای فرهنگ عمومی فارس و نماینده ولی فقیه در این استان است، برسد.

مدیرکل سازمان تبلیغات فارس هم اظهار کرد: کمیته محافل متشکل از نیروهای مسلح، نهادهای فرهنگی، دارالقران ‌ها، ادارات و ارگان‌های استان است. ‌اکثر محافل قرآنی در محل ادارات، بقاع متبرکه، مساجد و مراکر آموزشی برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام ولی‌الله محمودی‌نژاد گفت: برگزاری 150 محل قرآنی در سطح استان پیش‌بینی شده که 95 محفل در شیراز و مابقی در شهرستان‌های استان برگزار می‌شود.


نام:
ایمیل:
* نظر: