آخرین اخبار
کد خبر: ۲۴۷۱۶
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۹:۱۰
فرمانده سپاه فسا:
سرهنگ رحمانی گفت: 1400نفر در قالب کاروانهای راهیان نور عمومی از دهم اسفندتا پانزدهم فروردین ماه سال آینده به مناطق عملیاتی اعزام خواهند شد.

به گزارش تنویر سرهنگ رحمانی در حاشیه جلسه برنامه ریزی ستاد راهیان نور به خبرنگار تنویر گفت: اعزام جوانان به مناطق دفاع مقدس از عظیم‌ترین و تاثیرگذارترین برنامه‌های فرهنگی است که بایداز طریق آن زوایای پیدا و پنهان دوران سراسر افتخار دفاع مقدس به نسل آینده ساز بازگو شود.

وي توسعه و ترويج فرهنگ دفاع مقدس، تقويت روحيه ي ايثار و شهادت در ميان جوانان و زنده نگاه داشتن ياد و خاطره ي شهداي هشت سال دفاع مقدس را از اهداف این اعزام عنوان نمود وتاکید کرد: حضور نسل جديد انقلاب، بويژه جوانان در مناطق عملیاتی، علاوه بر آشنایی آنان با فضای معنوی شهید و شهادت، یک نوع آمادگی در مقابله با جنگ نرم دشمن بوده و خط بطلانی است بر توطئه‌های فرهنگی دشمنان نظام اسلامی.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فسا با اشاره به افزایش روز افزون حضور مردمی در کاروان های راهیان نور تاکید کرد: کاروان راهیان نور یکی از بارزترین مصادیق حرکت فرهنگی مقدس است که به لطف خدا با استقبال چشمگیر خانواده ها ، به خصوص جوانان و نوجوانان روبه رو شده است.

وی تصریح کرد:در این مرحله 1400 نفر از جوانان و نوجوانان فسایی از دهم اسفندتا پانزدهم فروردین ماه سال آینده به سرزمین های نور اعزام می شوند که بمنظور بهره گیری هرچه بیشتر از این سفر معنوی، روحانی و مداح نیز بهمراه کاروان اعزام خواهد شدو زائرین از مناطق عملیاتی والفجر ۸، اروندکنار، مسجد جامع خرمشهر، موزه جنگ خرمشهر، زیارتگاه‌های شهدای شلمچه، شهدای هویزه، یادمان شهید چمران و دهلاویه بازدیدخواهند کرد.

سرهنگ رحمانی در پايان گفت: شهروندان جهت ثبت نام در اردوي راهيان نور جنوب کشور تا تاريخ 10اسفند مي توانند به پایگاهها و حوزه های مقاومت سراسر شهرستان مراجعه نمایند.

نام:
ایمیل:
* نظر: