آخرین اخبار
کد خبر: ۲۵۶۸۴
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۷:۵۹
استاندار فارس:
احمدی گفت: با وجود روحیه‌ي بسیجی می‌توان در عرصه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی حضوري موثر داشت.

به گزارش تنویر، سيدمحمد احمدي در جلسه‌ي پشتیبانی اردو های هجرت، وجود بسیج و فرهنگ بسیجی را مایه برکت برای جامعه اسلامی دانست و گفت: با وجود روحیه‌ي بسیجی می‌توان در عرصه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی حضوري موثر داشت.

سيدمحمد احمدي در جلسه‌ي پشتیبانی اردو های هجرت، وجود بسیج و فرهنگ بسیجی را مایه برکت برای جامعه اسلامی دانست و گفت: با وجود روحیه‌ي بسیجی می‌توان در عرصه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی حضوري موثر داشت.

وی ادامه داد: البته باید تلاش‌های انجام شده توسط بسیج باید برای مردم بازگو شود تا از ظرفیت‌های مردمی نیز بهره کافی برای به ثمر نشستن هرچه بیشتر این تلاش‌ها استفاده شود.

وي غني‌سازي اوقات فراغت را یکی از دغدغه‌های مدیران و مسئولان ارزیابی و عنوان کرد: برنامه‌ریزی در اين موضوع نباید تنها به ایام تعطیلات محدود شود.

به گزارش ایسنا احمدی ادامه داد: یکی از مشکلات جامعه کنونی، چگونگی غني‌سازي اوقات فراغت جوانان و نوجوانان است که با توجه به در پیش رو بودن تعطیلات تابستانی باید برنامه‌های منسجم‌تری را برای این قشر تدوين كرد، در چنین شرایطی توجه سپاه پاسداران به اين مهم و مبارزه با تهاجم فرهنگی ستودنی است .

استاندار فارس همچنین به طرح هجرت و نتایج موفقیت آمیز آن اشاره و تصریح کرد: اجرای برنامه‌های مختلف بسیج در قالب طرح هجرت حرکتی بسیار مقدس است و ما وظیفه داریم در این حرکت بزرگ بسیج را یاری کنیم.

وي همراهي با اين حركت و حمايت از آن را وظيفه همه‌ي دستگاه‌ها دانست و گفت: ما به دنبال یک حرکت بسیجی در کشور هستیم چرا که معتقدیم روحیه بسیجی از تکلف به دور است و ظرفیت‌های بالقوه را به فعلیت تبدیل خواهد کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: