آخرین اخبار
کد خبر: ۲۶۹۵
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۰ - ۰۹:۵۶
در آستانه شهادت سردار شهید نصرالله شفیعی در نبرد مستقیم با نیروهای آمریکایی در خلیج فارس ، مراسمی به همین مناسبت در سالن ورزشی شهدای شهر خشت برگزار شد .

این یادمان به کوشش فرماندهی منطقه دوم دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، شورای اسلامی شهر خشت ، حوزه مقاومت بسیج خشت ، آحاد بسیجیان و مردم شهید پرور شهر خشت برگزار شد.
دراین مراسم سردار سرتیپ محمدزاده از همرزمان شهید و عضو مدیریت راهبردی سپاه و دریادار دوم علی رزمجو فرمانده نیروی دریایی منطقه دوم کشور و حکمت نوذری مدیر کل سیاسی انتظامی استان بوشهر و جمعی از مسئولین حضور داشتند . در این مراسم حجت الاسلام محمد تقی عباسی امام جمعه خشت از حضور باشکوه مردم در این مراسم تقدیر و تشکر کرد و در ادامه نیز دریادار رزمجو از حضور مردم و مسئولین در این مراسم تقدیر و تشکر کرد .
در پایان سردار سرتیپ محمدی زاده با ایراد سخنرانی افزایش اقتدار نیروهای رزمی کشور و پیشرفت نظام را  نشأت گرفته از خون این شهدا دانست و گفت : بحمدالله نظام جمهوری اسلامی در حال حاظر آمادگی کامل در حفظ امنیت و آرامش مرزها را دارد و قادر است تمام نقاط را برای دشمنان در هر کجا که باشند ناامن کند . در پایان برنامه با حضور بر مزار شهید ، مزار این شهیدان را گلباران کردند و با حضور مسئولین در یکی از میادین شهر خشت مراسم کلنگ زنی ساخت یادمان شهید برگزار شد .

نام:
ایمیل:
* نظر: