آخرین اخبار
کد خبر: ۲۷۳۹
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۰ - ۱۲:۵۰
به همت معاونت تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی سپاه فجر فارس یک دوره تربیت و تعالی در راستای تعمیق بینش عقیدتی سیاسی بسیجیان برگزار شد.

 به گزارش تنویر،مجمع پژوهشی استانی اساتید و مربیان عقیدتی سیاسی بسیج با حضور بیش از صد نفر از مربیان و اساتید بسیجی در سالن همایش مجتمع فرهنگی شلمچه توسط مهاونت تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی برگزار گردید .
در افتتاحیه این همایش مسئول معاونت تربیت وآموزش عقیدتی سیاسی سپاه فجر استان فارس سرهنگ پاسدار محمود زارع هدف و منظور از برگزاری این مجمع را تشریح کرد .
وی گفت: هدف از برگزرای این همایش حفظ انسجام و ارتقاء سطح علمی ، پژوهشی اساتید و مربیان به منظور ایجاد ارتباط بیشتر با اساتید و مربیان ، تشویق و ترغیب اساتید و مربیان به تحقیق و پژوهش ، ترویج فرهنگ مطالعه و خلق آثار قلمی و توجیه و تشریح برنامه ها و ماموریت های مربیان در بسیج می باشد .
در این همایش یک روزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر استان فارس حجت الاسلام علیزاده شیوه های آموزش و تحقیق در خصوص مسئل تربیتی خانواده ها ، را برای شرکت کنندگان توضیح و تشریح نمود .
همچنین سایر اساتید و مربیان در خصوص شیوه های بیان و طرح مسائل سیاسی و مبتلا به روز جامعه ، تفسیر و تدبر در ایات قرآن برای اساتید و مربیان توضیحاتی ارائه نمودند .

نام:
ایمیل:
* نظر: