آخرین اخبار
کد خبر: ۲۷۴۰۰
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۶
سرهنگ گرامی گفت: از مهرماه ۹۲ تا کنون ۸ هزار و ۸۰۰ نفر از سوی سپاه بقیه الله شیراز به مناطق جنگی اعزام شده اند و این میزان در سال ۹۳ ، بیشتر از سال گذشته می شود.

به گزارش تنویر سرهنگ حمیدرضا گرامی در گفت و گو با تسنیم اظهار کرد: امسال با نگاه فرهنگی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اعزام به مناطق جنگی از طریق اردوهای راهیان نور افزایش می‌یابد.

وی بابیان اینکه از مهرماه 92 تا کنون 8 هزار و 800 نفر از سوی سپاه بقیه الله شیراز به مناطق جنگی اعزام شده اند تصریح کرد: از 28 اسفند تا کنون 3 هزار نفر از طریق کاروان ها به مناطق اعزام شده و اعزام ها تا 15 فروردین ادامه دارد .

فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله شیراز با بیان اینکه هم اکنون کاروان ها بیشتر به مناطق جنگی جنوب اعزام می شوند خاطر نشان کرد: تابستان کاروان ها را بیشتر به اردوهای مناطق غربی اعزام می‌کنیم.

وی با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت ، سبب ایجاد فرهنگ خود باوری و تلاش برای رسیدن به ارزش ها می شود خاطرنشان کرد: باید با افزایش اردوهای راهیان نور به خصوص برای جوانان ، فرهنگ ایثار گذشتگان را ، به آیندگان انتقال داد.

گرامی اظهار کرد: امسال اردوهای راهیان نور و سفر به مناطق جنگی برای گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ، نسبت به سال های قبل افزایش خوبی خواهد داشت.

نام:
ایمیل:
* نظر: