جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۲:۰۳:۴۳
آخرین اخبار
کد خبر: ۲۷۶۶۹
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۳
بسیج دانشجویی لارستان در بیانیه ای اشاره داشت :
نامگذاری روز ۲۰فروردین به نام روز ملی هسته ای درشرایطی رقم خورد که عزم جدی استکبار وهم پیمانان برجلوگیری همه جانبه از دستیابی ایران اسلامی به فناوری صلح آمیز هسته ای شکل گرفته بود.
به گزارش خبرنگار تنویر ، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی لارستان در بیانیه ای بمناسبت روز فناوری هسته ای اشاره داشته است :

بیستم فروردین روز پاسداشت استقامت وپایداری است.

۲۰فروردین روز ملی فناوری هسته ای ، روز اقتدار وعظمت ملت بزرگ ایران وروز اوج خیزش عظیم کشور در مسیر پیشرفت ، تعالی وشکوفایی است.

نامگذاری روز ۲۰فروردین به نام روز ملی هسته ای درشرایطی رقم خورد که عزم جدی استکبار وهم پیمانان برجلوگیری همه جانبه از دستیابی ایران اسلامی به فناوری صلح آمیز هسته ای شکل گرفته بود.

اما فرزندان جوان ، امام روح الله در آفرینش حماسه ای باشکوه ازعزت و غیرت ایرانی تمام جنجال های رسانه ای، سیاسی، روانی و فشارهای یکجانبه و تحریم های ناکارآمد بین المللی را مخدوش کرده و بر تصمیم قاطع خود جهت حرکت رو به رشد و تعالی ملت سرافراز ایران ماندند و با اتکا به دانش خود صحنه های خودباوری ملی را رقم زدند ، تا کلام "مامی توانیم "امام راحل این بار نیز در عرصه ی علم وفناوری محقق شود.

دیگر امروز بردشمنان ما ثابت شده است که با ترور دانشمندان ما راه به جایی نمی برد چرا که ماهیت ظالمانه و مستبکرانه آنها برای مردم جهان آشکار شده است.

ملت شریف ایران با توکل به خداوند متعال و با استعانت از فرمایشات مقام معظم رهبری هیچ گاه نخواهد گذاشت همت وتلاش جوانان دانشمند و خون شهدای هسته ای پایمال شود.

دفتربسیج دانشجویی لارستان ضمن گرامیداشت روز هنر انقلاب اسلامی و روزملی فناوری هسته ای و شهادت شهید صیادشیرازی این عزت وافتخار را مدیون مجاهدت شهیدان و رزمندگان دفاع مقدس و جهاد علمی می داند و باتبریک این روزهای بزرگ هوشیارتر از همیشه درعزم راسخ ملت عزت طلب ایران اسلامی قدم می گذارد.



ومن الله التوفیق

انتهای پیام/224224

نام:
ایمیل:
* نظر: