آخرین اخبار
کد خبر: ۲۷۸۴
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۰ - ۰۸:۰۰
رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان سپاه فجر فارس گفت: انقلاب اسلامی توانست تمام معادلات جهانی را برهم زند و تمدن اسلامی را پایه‌گذاری کند.

به گزارش تنویر ،حسن زارع در همایش «طرح آیه‌های تمدن 90» در دانشکده پزشکی شیراز، با ابراز امیدواری برای موفقیت‌های دانش‌آموزان بسیجی که امروز با افتخار و رتبه‌های برتر وارد دانشگاه‌های مادر در وزارت علوم و وزارت بهداشت شده‌اند، اظهار داشت: آیه‌های تمدن دانش‌آموزان تیزهوش را برای آینده نظام در مکتب بسیج پرورش می‌دهد.
وی در ادامه با بیان اینکه انقلاب اسلامی، انقلابی منحصر به فرد و حرکت آن خلاف حرکت تمام جریان‌ها و معادلات دنیا بود، بیان کرد: پس از رنسانس، غرب عامل بدبختی جوامع بشری را دین معرفی کرد در واقع تمام جنگ‌های جهانی نیز دین‌زدا بودند.
رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان فارس با اشاره به فروپاشی کمونیسم بیان داشت: لیبرالیسم تمام تلاش خود را برای جهان شمول کردن تفکر خود کرد.
زارع با بیان اینکه تمام افتخار حاکمیت و حکومت‌های جهانی بر این بود که این تفکر را حاکم کنند، تصریح کرد: انقلاب اسلامی توانست تمام معادلات جهانی را برهم زند و این ادعای واهی نبود.
وی با اشاره به تلاش استکبار جهانی برای نابودی این انقلاب اضافه کرد: توکل بر خدا، رهبری امام و ولایت و استقامت مردمی باعث ناکامی آنان شد و گسترش انقلاب اسلامی و پایه‌گذاری تمدن اسلامی را به دنبال داشته است.
رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان سپاه فجر فارس در پایان به جایگاه برتر علمی ایران اشاره و تصریح کرد: این افتخارات به دلیل دین‌محوری و دین‌مداری بوده و عکس نظریه غرب مبنی بر دین به عنوان افیون جامعه است.
زارع گفت: آیه‌های تمدن اسلامی باید جایگاه واقعی خود را در این مسیر پیدا کند و عزت بیش از پیش اسلام را رقم زند.
همچنین حمید سبزواری، استاد شعر و ادب پارسی، در جمع دانشجویان بسیجی که با رتبه‌های برتر وارد دانشگاه‌های مادر شده‌اند، حضور یافت و شعرخوانی کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: