آخرین اخبار
کد خبر: ۲۸۷۸۶
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۹
در اجتماع پاسداران استان فارس
غیب پرور گفت: فعلا امکان حضور فیزیکی در سوریه نیست اما همانطور که قرآن کریم می فرماید «جهاد را با جان و مال کنید» می شود با کمک های مالی در این راه سهیم شد.
به گزارش تنویــر، سردار غلام حسین غیب پرور روز گذشته در اردوی فرهنگی ورزشی سبز پوشان حریم ولایت در جمع پاسدارن سپاه فجر با اشاره به تحولات سوریه و مظلومیت شیعیان این کشور اظهار داشت: امروز بخشی از شیعیان سوریه در محاصره هستند و تکفیری ها به جرم شیعه بودن با قصاوت کامل سر از بدن آنها جدا می کنند.

فرمانده سپاه استان فارس گفت: گرچه فعلا به فرمان ولی امر مسلمین امکان حضور فیزیکی در سوریه نیست، اما همان طور که قرآن کریم می فرماید «جهاد را با جان و مال کنید» می شود با کمک های مالی در این راه سهیم شد.

فرمانده سپاه فجر از اجرای طرح کمک مالی داوطلبانه پاسداران و بسیجیان به شیعیان مظلوم سوریه خبر داد و تاکید کرد، اکنون ما هستیم و سخن مولای عالم امیرالمومنین علی علیه السلام که فرمود شنیدم در مرزهای بلاد اسلامی عده ای خلخال از پای زن یهودی در آورده اند و اگر مردی از شنیدن این خبر بمیرد جای ملامت ندارد. وقتی نمی توانیم با حضور خود و با بذل جان به مردم سوریه کمک کنیم پرداخت بخش اندکی از حقوق ماهانه می توانیم به ندای امام زمان لبیک بگوئیم.
 


 نگذاریم سخن رهبری روی زمین بماند

غیب پرور با اشاره به نامگذاری سال 93 از سوی رهبر انقلاب خطاب به پاسداران سپاه فجر گفت: بیایید نگذاریم سخن رهبری روی زمین بماند. در بحث فرهنگی باید گفت که فرهنگ ابعاد مختلفی دارد یکی از آنها سبک زندگی ما است که باید سعی کنیم یک قدم هم که شده به سمت سبک زندگی اسلامی پیش رویم.

وی افزود: محال است در خانه ای نماز اول وقت خوانده شود و فرزندان آن خانه منحرف شوند، محال است در خانه ای قرآن تلاوت شود و فرزندان آن خانه دچار انحراف شوند و محال است خانواده ای در لقمه حلال دقت کند و نتیجه عکس داشته باشد.
 
ایجاد پنج هزار فرصت شغلی

غیب پرور در ادامه به بحث اقتصاد اشاره و گفت: در مسئله اقتصاد یک بخشی با دولت است و بخش دیگر با مردم، در بحث اقتصاد مقاومتی سپاه فجر با قدم گذاشتن در این عرصه نه تنها به تولید و حمایت از تولید کننده پرداخت بلکه اشتغالزایی نیز ایجاد شد.

وی اضافه کرد: سپاه فجر سال گذشته حدود پنج هزار فرصت شغلی را ایجاد کرد و امسال نیز خیز 20 هزار تایی برداشته است.

سپاه در خط مقدم مدیریت جهادی

فرمانده سپاه استان فارس با اشاره به اینکه پاسدارن سپاه تجربه ی مدیریت جهادی را دارند گفت: سپاه فجر امروز در خط مقدم مدیریت جهادی است. در سال گذشته پروژه هایی که قرار بود پنج ساله افتتاح شود در یک سال و نیم به بهره برداری رسید.



غیپ پرور با بیان اینکه برخی از مدیران مدیریت جهادی را کار عادی و روزانه تعریف می کنند گفت: جهاد یعنی سوز و گداز در کار داشتن، یعنی انتخاب راه های میان بر، یعنی زودتر از همه آمدن و دیرتر از همه از محیط کار رفتن.

وی افزود: اخیرا شنیده ام که برای شهردار شیراز پاداش 45 میلیونی در نظر گرفته شده است. پیگیری کردم گفتند حق ایشان است! من پیام دادم که بیاییند اعلام کنند که به خاطر حرف رهبری این 45 میلیون را نمی گیرند. بعد ببینند در جامعه عزیز می شوند یا ذلیل؟!

غیب پرور ادامه داد: اگر این مدیر پول را گرفت، دیگر نمی تواند بگوید من مدیر جهادی هستم.





انتهای پیام/224224
نام:
ایمیل:
* نظر: