آخرین اخبار
کد خبر: ۲۸۸۰
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۰ - ۰۸:۰۹
فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه گفت: ساخت 300 موج‌شکن در سواحل جنوبی ایران به تصویب رسیده است.

علی رزمجو فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه در آیین آغاز ساخت موج‌شکن در دلوار اظهار کرد: موج‌شکن دلوار با بازوی دسترسی به طول یک‌هزار و 880 متر، بازوی اصلی 750 متر و بازوی فرعی 350 متر و به مساحت 7 هکتار ساخته می‌شود.
فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه گفت: برای اجرای این طرح که به دست قرارگاه خاتم الانبیا در مدت یک سال اجرا می‌شود، 100 میلیارد ریال اختصاص یافته است.
رزمجو اضافه کرد: ساخت 300 موج‌شکن در سواحل جنوبی ایران به تصویب رسیده که 30 موج‌شکن با مشارکت اداره کل بنادر و دریانوردی و شیلات در استان بوشهر ساخته می‌شود.
فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه تصریح کرد: احداث موج‌شکن در 30 نقطه ساحلی استان بوشهر با هدف محرومیت‌زدایی و کمک به مردم محروم در دست اجرا است.
رزمجو افزود: سازندگی و محرومیت‌زدایی از آرمان‌های انقلاب است و حمایت و کمک به مردمی که همواره در امواج پرتلاطم خلیج فارس هم صید و صیادی و هم از مرزهای آبی کشور دفاع می‌کنند رسالت و وظیفه انقلابی برای همه مسئولان نظام جمهوری اسلامی است.
وی اضافه کرد: پس از دفاع مقدس سازندگی به ویژه در نقاط دور افتاده مهم‌ترین برنامه‌های سپاه پاسداران بوده تا از این طریق به آرمان‌های انقلاب مبنی بر توسعه و عمران کشور جامه عمل پوشیده شود.
رزمجو اظهار کرد: با بهره‌برداری از این موج‌شکن 100 شناور صیادی، 40 شناور تجاری و 80 قایق صیادی از مزایای آن بهره‌مند می‌شوند.

نام:
ایمیل:
* نظر: