آخرین اخبار
کد خبر: ۲۹۱۹۸
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۷:۴۶
فرمانده سپاه فجر:
سردار غیب پرور گفت: ما به عنوان بسیجی از ارزش‌های انقلاب دل نمی‌کنیم و مطالبی که باید تصحیح شود را ابتدا به صورت خصوصی و سپس عمومی آنقدر بیان می‌کنیم که به نتیجه برسد.
به گزارش تنویر، سردار غلامحسین غیب‌پرور در مراسم تودیع و معارفه فرماندهان قدیم و جدید سپاه ناحیه ثارالله اظهار داشت: انقلاب اسلامی نه تنها در قرن اخیر که در تاریخ بشریت رخدادی بی‌نظیر است و همه ما این انقلاب را مدیون حضرت امام(ره) هستیم.
 
وی افزود: قبل و بعد از انقلاب کسانی در حلقه نخست یاران امام بودند و به یاری انقلاب برخاستند و شهید مطهری به عنوان ایدئولوگ انقلاب از آن جمله بود.
 
غیب‌پرور ادامه داد: شهید مطهری فیلسوف، حکیم، فقیه، متکلم و محدثی برجسته است که دشمن خیلی زود وی را از انقلاب گرفت.
 
خلیج فارس نماد استقلال و ایستادگی

فرمانده سپاه فجر فارس تصریح کرد: اینکه ما امروز در جهان سرافراز هستیم به واسطه ایستادگی در عرصه‌های مختلف است.
 
وی اضافه کرد: باید دقت کرد که خلیج فارس مقداری آب نیست بلکه نماد استقلال، آزادی، ایستادگی و مظهر انقلابی ملی ما است.
 
غیب‌پرور خاطرنشان کرد: دولت‌های پیش از انقلاب به قدری ضعیف بودند که بحرین را که از استان‌های جنوبی ایران بود، از دست دادند و در مقابل قرار بود موضوع جزایر سه‌گانه حل شود که تا به امروز حل نشده باقی مانده است.  از طرفی فرزندان دلاور این مرز و بوم در دفاع مقدس از دریای نیلگون خلیج فارس محافظت کرده و آن را به سمبل عزت ملی بدل کردند.
 
غیب‌پرور بیان کرد: از گذشته دور این خلیج به نام فارس ثبت شده است و ده‌ها سند برای این موضوع وجود دارد و حالا برخی از شیوخ تازه به دوران رسیده  می‌خواهند این نام را به خیال خود تغییر دهند.
 
برگزاری یادواره شهدا مقارن با سالروز سفر رهبری به فارس

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سفر مقام معظم رهبری در اردیبهشت ماه سال 87 به شیراز گفت: فروردین ماه که خبر ورود آقا به فارس منتشر شد، جنب و جوش و شور و شعف زائدالوصفی را برای این استان به ارمغان آورد. در آن زمان گفتند آقا قرار است به دیدار یگان‌های ارتش فارس برود و ما اصرار کردیم باید به جمع سپاه و بسیج نیز بیایند که شرط کردند می‌آیند منوط به آن که چهره بسیجیان را از نزدیک ببینند و با آنان نماز بگذارند.
 
به گفته وی، یادواره‌های شهدای استان فارس از سال 89 با یادواره‌های شهرستانی آغاز شد و اوج این پیش یادواره‌ها به ایام اردیبهشت سال 89 و سرانجام به اجلاسیه 14 هزار و 600 شهید ولایتمدار فارس رسید.
 

غیب‌پرور افزود: این اجلاسیه نخستین یادواره از این دست بود که مقارن با ایام سفر مقام معظم رهبری شروع شد و همچنین نخستین اجلاسیه‌ای بود که حضور مراجع در آن بسیار پر رنگ دیده می‌شد.
 
وی ادامه داد: برگزاری نخستین یادواره شهدای اهل سنت و نخستین یادواره ادیان الهی نیز از دیگر اولین‌های فارس است و شعرخوانی 14 هزار و 600 دانش‌آموز جا داشت که به عنوان یک رکورد ثبت شود.
 
غیب‌پرور خاطرنشان کرد: در همان ایام اجلاسیه، تمبرهای پستی به تصاویر تمثال‌های مبارک شهدا منقوش شد و این تمبرها به همراه مرسولات پستی به سراسر جهان رفت.
 
از ارزش‌های انقلاب دل نمی‌کنیم

غیب‌پرور تصریح کرد: ما به عنوان بسیجی از ارزش‌های انقلاب دل نمی‌کنیم و مطالبی که باید تصحیح شود را ابتدا به صورت خصوصی و سپس عمومی آنقدر بیان می‌کنیم که به نتیجه برسد.

وی در مورد معارفه فرمانده جدید سپاه ثارالله نیز گفت: سرهنگ منصور میرزاییان را فردی متواضع و خاکی و از جنس بسیجیان بود و وی را به عنوان مشاور فرماندهی سپاه فجر در امور عشایر معرفی می‌کنیم تا از تجارب ایشان محروم نشویم.
 
غیب پرور، اسماعیل محبی‌پور فرمانده جدید سپاه ناحیه ثارالله را از چهره‌های فرهنگی معرفی کرد که در عرصه‌های مختلف خدمت کرده‌ است. 
 
وی موضوع حلقه‌های صالحین، شیوه‌های مدیریتی جهادی و عبور از سنت‌های غلط پیشین مدیریتی، استفاده از فضای مجازی برای تبیین ارزش‌های انقلاب و لزوم حرکت هماهنگ با روحانیت را به عنوان محور حرکت‌های سپاه به فرمانده جدید سپاه ناحیه ثارالله شیراز توصیه کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر: