آخرین اخبار
کد خبر: ۲۹۲۹۷
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۹
مینایی فرد موقعیت فعلی سوریه را اسف بار دانست و اظهار داشت : کشور سوریه 24 میلیون جمعیت دارد که 90 درصد مسلمان و 10 درصد مسیحی هستند از این 90 در صد 74درصد اهل سنت و مابقی علوی ، اسماعیلی ، دروزی و شیعه هستند. 10 درصد از جمعیت سوریه را مسیحیان تشکیل می دهند که در طول مدت بحران 50 درصد به اروپا و کشورهای دیگر مهاجرت کرده اند .
به گزارش تنویر به نقل از حرفا رسا نشست بصیرتی سپاه ناحیه بوانات به همت فرهنگی اجتماعی ناحیه و با حضور بسیجیان ، مربیان و سرمربیان حلقه های صالحین کلیه اقشار با حضور سردا مینایی فرد درتالار پرنیان برگزار شد.

سردار مجتبی مینایی فرد مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه فجر فارس در جمع بسیجیان و پرسنل ناحیه بوانات با اشاره به تحولات سوریه و فشارهای دول غربی بر ملت مسلمان گفت : حوادثی که امروز در جهان اسلام در شرف وقوع هست مطالبی نیست که امروز و دیروز رقم خورده باشد.از زمان ظهور اسلام در شبه جزیره عربستان و پیام وحی به کشورهای همجوارش رسید از همون موقع لرزشی که در طاق کسری اتفاق افتاد و ان زمانی که سربازان اسلام از تنگه طاروق گذشتند و به اروپای مرکزی رسیدند و اسپانیا را فتح کردند .

،مینایی فرد ادامه داد : همان موقع مکارانی که در کلیسای یهودی بودند پیام را بهتر گرفتند که این پیام، پیام شکستن استخوانهای کلیسا بود که به حمدا.. با تلاشی که روحانیت شیعه انجام داد این پیام ها سینه به سینه نقل شد و ما در طول 1400 سال شاهد به وقوع پیوستن این اقدامات یا در شرف حکومت های اسلامی گرفتیم اما مطالبی دست به دست هم داد تا انها از موفقیت نهایی بازبماند و هر کدام در نطفه خفه شود.

مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سپاه فجر فارس به جنگ افروزی آمریکای جهانخوار اشاره کرد و افزود : در کشورهای اسلامی جنگ مذهب علیه مذهب را راه اندازی کردند بلافاصله برنامه ریزی کردند و به بهانه 11 سپتامبر وارد افغانستان شدند و مسلمانان را ازار دادند تا رمقی برای مسلمانان نمانده بود و سپس گروهی به نام طالبان را راه اندازی کردند سپس به اسم ازادی مردم افغانستان تسلیحات را از طریق پاکستان وارد افغانسان کردند و از هر گونه جنایتی دریغ نکردند سپس بعد از شکست به عراق حمله کردند سپس مهره دست نشانده خود یعنی صدام را برکنار کردند بعد از کلی جنایات در عراق به سوریه حمله ور شدند.

سردار مینایی فرد با اشاره به دولت قبلی سوریه چنین گفت : حافظ اسد پدر بشار اسد از حکومت ایران در جنگ تحمیلی حمایت ویژه ای داشت و دولت سوریه اولین دولت عربی بود که رژیم صهیونیستی اسراییل را به رسمیت نشناخت و همچنین از حزب الله لبنان و مردم فلسطین حمایت کرد و خط مقدم مبارزه با اسرائیل بود .

مینایی فرد موقعیت فعلی سوریه را اسف بار دانست و اظهار داشت: کشور سوریه 24 میلیون جمعیت دارد که 90 درصد مسلمان و 10 درصد مسیحی هستند از این 90 در صد 74درصد اهل سنت و مابقی علوی ، اسماعیلی ، دروزی و شیعه هستند.10درصد از جمعیت سوریه را مسیحیان تشکیل می دهند که در طول مدت بحران 50 درصد به اروپا و کشورهای دیگر مهاجرت کرده اند .

وی ادامه داد : در حال حاضر بیش از 70 درصد از این سرزمین اسوریه زدست تروریست ها آزاد گردیده است .و امنیت نسبی در مراکز پر جمعیت و صنفی سوریه برقرار شده است.

مینایی فرد در پایان خواستار کمک های مادی و معنوی برای بازسازی کشور مسلمان سوریه شد.

پیش از سردار مینایی فرد نیز سرهنگ حسامپور فرماندهی سپاه ناحیه بوانات با تبریک هفته عقیدتی سیاسی و بزرگداشت مقام معلم ، حضور سردار مینایی را گرامی داشت.

نام:
ایمیل:
* نظر: