آخرین اخبار
کد خبر: ۲۹۵۰
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۰ - ۰۸:۰۱
 دستيار و مشاور عالي فرمانده معظم كل قواگفت :استاد پرورش انسانی است که والاترین خدمات را در عرصه تربیت نیروهای شجاع، بصیر و با اخلاق ارائه داده است و به حق می توان وی را یک سردار فرهنگی نامید.
سید رحیم صفوی در مراسم نکوداشت استاد علي اكبر پرورش که در تالار ابن سینای دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار شد، بیان داشت: استاد پرورش عرفان، خردمندی و بصیرت سیاسی را در دفاع از دین، قرآن و ولایت در هم آمیخته است.

وی اضافه کرد: استاد پرورش انسانی است که والاترین خدمات را در عرصه تربیت نیروهای شجاع، بصیر و با اخلاق ارائه داده است و به حق می توان وی را یک سردار فرهنگی نامید.

دستيار و مشاور عالي فرمانده معظم كل قوا با اشاره به این که استاد پرورش از دوران قبل از پیروزی انقلاب در عرصه های مذهبی و همچنین در حوزه مبارزات با رژیم شاهنشاهی بسیار فعال بود، تصریح کرد: وی بنیانگذار کمیته شهری و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اصفهان بود.

رحيم صفوي اصلی ترین نیاز جمهوری اسلامی را تربیت کادر و مدیران هم تراز با انقلاب اسلامی دانست و تأکید کرد: کادر انقلابی و متعهد تحت زعامت مقام معظم رهبری مسیر دستیابی ایران به اهداف خود را هموارتر می کند.

وي با بیان این که نظام جمهوری اسلامی یک نظام ایدئولوژیک است، خاطر نشان کرد: نظام جمهوری اسلامی در صورت در اختیار داشتن نیروهای متعهد و متخصص مراحل تمدن سازی و معرفی یک الگوی اسلامی- ایرانی به جهانیان را فراهم خواهد کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر: