آخرین اخبار
کد خبر: ۳۰۲۶۸
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۱
مسئول بسیج سازندگی کشور در سپاه ثار الله :
عزیزی گفت: بسیج سازندگی به دنبال این است که از نیروی جوان و با نشاط در پیشرفت و سازندگی کشور استفاده کند. و ارزش های بسیجی و جهادی را نهادینه کند که این ارزشها بزرگترین ظرفیت جمهوری اسلامی است.
به گزارش تنویر، ابراهیم عزیزی مسئول بسیج سازندگی کشور در همایش هم اندیشی مسئولین بسیج سازندگی جنوب کشور در ناحیه سپاه ثار الله با بیان اینکه هدف از این گونه هم اندیشی ها رسیدن به درک مشترک برای اجرای ماموریت مشترک است اظهار داشت: مهمترین مسئله و اولویت اول امروز بسیج سازندگی حوزه اقتصاد مقاومتی است که برای رسیدن به قله آرمانی در این عرصه باید یک نگاه جامع، راهبردی و کاربردی  داشت.

وی با برشمردن آرمانهای بسیج سازندگی تصریح کرد: بهره گیری و بهره مندی از اراده ی مردم مومن و انقلابی در پیشرفت و تعالی کشور از اولویت های مجموعه بسیج سازندگی است. و در این زمینه باید دلسوزان کشور را دور هم جمع کرد تا با اراده ای واحد به هدف مشترک رسید.

عزیزی گفت: بسیج سازندگی به دنبال این است که از نیروی جوان و با نشاط در پیشرفت و سازندگی کشور استفاده کند. و ارزش های بسیجی و جهادی را نهادینه کند که این ارزشها بزرگترین ظرفیت جمهوری اسلامی است.

وی ادامه داد: سازمان بسیج سازندگی به دنبال این است که با بهره گیری از قابلیت های که در بسیج است فرهنگ کار و تلاش را در کشور سامان دهد البته این مجموعه متولی اشتغال نیست بلکه طبیعی است که اشتغال از دل فعالیت های بیرون آید.

مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور افزایش تولید ملی، بهبود فضای کسب و کار، مدیریت استفاده از ظرفیت ها و تبدیل کردن تهدید ها به فرصت ها را از دیگر اولویت های بسیج سازندگی در عرصه اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و افزود: در بحث اقتصاد مقاومتی مردمی کردن اقتصاد یک اصل به شمار می رود. و ما در مجموعه بسیج با آموزش و حمایت های مختلف این حوزه را مدیریت می کنیم.

وی اضافه کرد: در اقتصاد مقاومتی باید شرایط جهش اقتصادی فراهم شود و این امر مستلزم آن است که رفتار و عمل ما نیز جهادی و انقلابی باشد. و با یک رفتار عادی و سیستماتیک نمی شود به اقتصاد مقاومتی دست پیدا کرد.

مسئول بسیج سازندگی کشور گفت: در این عرصه برای رسیدن به هدف باید استقامت به خرج داد و نا امید نشد و امروز اثرات استقامت گذشته را در برخی حوزه ها که به سمت بی نیازی می رویم مشاهده می کنیم.

عزیزی همچنین خطاب به مسئولین بسیج سازندگی نواحی فارس و استان های جنوب کشور گفت: باید ظرفیت های استان و منطقه خود را شناسایی کنید تا این ظرفیت ها به صورت درست مدیریت شوند.

انتهای پیام/224224
نام:
ایمیل:
* نظر: