کد خبر: ۳۱۲۳۶
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۴
رئیس سازمان بسیج فرهنگیان:
رئیس سازمان بسیج فرهنگیان اظهار داشت: افتخار می کنیم که در جامعه فرهنگیان در سال فرهنگ، شهیدی تقدیم انقلاب کردیم و دشمنان بدانند تا پای جان پای ارزشهای خود ایستاده ایم.
به گزارش بسیج فرهنگیان فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بسیج فرهنگیان کشور، شعبانعلی رمضانیان رئیس سازمان بسیج فرهنگیان در مراسم بزرگداشت چهلمین روز شهادت معلم شهید جواد نوروزی که امروز در ساختمان مرکزی وزارت آموزش و پرورش برگزار شد، در سخنانی اظهار داشت: یاد و نام شهدای دفاع مقدس و شهدای فرهنگی را گرامی داشته و به وجود آنها افتخار می‌کنیم.

وی ادامه داد: در آستانه 14 و 15 خرداد به روح آن عزیز سفر کرده درود فرستاده و برای همه کسانی که در مسیر ولایت قرار دارند آروزی توفیق داریم.

رمضانیان افزود: در این شرایط خاص که ارزش‌ها و فرهنگ جامعه اسلامی مورد هدف قرار گرفته است، امیدواریم با فرهنگ ایثار و شهادت در این راه موفق باشیم.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان یادآور شد: آنچه این روزها در این عرصه مورد هدف قرار گرفته است، آگاهی و اطلاع‌رسانی و به مفهوم کامل اصل علم و آگاهی است؛ شهادت شهید نوروزی نشان می‌دهد وقتی یک معلم بی‌گناه به شهادت می‌رسد دشمن از علم و آگاهی می‌ترسد و می‌داند اگر پس پرده او برملا شود، منافعش به خطر می‌افتد و اگر این ترور ناجوانمردانه ما را از یک عزیز فرهنگی محروم کرد اما دو اتفاق به وجود آمد اولین این که استراتژی دشمن خود را عیان کرد و از آن مهمتر آن است که نشان داده شد که باید چگونه در مقابل دشمن عمل کنیم.

وی خاطر نشان کرد: باید رسالت آگاهی‌بخشی را وجهه همت خود قرار دهیم و به جامعه اطلاع‌رسانی کنیم تا شاهد این جنایات در جمع خودمان نباشیم و قطعاً خانواده شهید بیش از همه ما رنج برده است و ما نیز با این جلسات ابراز همدردی با این خانواده می‌کنیم و از آن طرف افتخار می‌کنیم در سال اقتصاد و فرهنگ در جامعه فرهنگیان، شهیدی تقدیم انقلاب کرده باشیم و بگوییم تا پای جان ایستاده‌ایم.

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: