آخرین اخبار
کد خبر: ۳۲۲
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۸۹ - ۰۴:۳۰
برگزاري نماز وحدت، بازديد از آسايشگاه جانبازان و معلولان، برپايي ايستگاه صلواتي، نصب تصاوير شهداي دفاع مقدس در سازمان‌ها و بازديد از اماكن تاريخي شيراز از ديگر برنامه‌هاي هفته گراميداشت دفاع مقدس است.

عبدالرسول رضايي بعد از ظهر امروز در نشستي با خبرنگاران اظهار داشت: در آغاز هفته دفاع مقدس قرار داريم و اين در حالي است كه 30 سال از اين حادثه تاريخي مي‌گذرد و در اين مدت با رهبري هدايت‌گونه امام خميني و مقام معظم رهبري جمهوري اسلامي در مقابل زياده‌خواهي استكبار ايستادگي كرده است.
وي خاطرنشان كرد:‌ ضروري است با به جا آوردن شكرانه دوران سراسر افتخار دفاع مقدس، با استفاده از رسانه‌ها و ابزار‌ ارتباطي زمينه آشنايي و پيوند معنوي جوانان و نوجوانان با حماسه‌هاي دفاع مقدس فراهم شود.
فرمانده ناحيه مقاومت سپاه ثارالله شيراز گفت: هتك حرمت به قرآن كريم كه كلام و قانون خداست در حركتي به وسيله سلمان رشدي ايجاد شد و آغاز و ادامه آن در قائله 11 سپتامبر خودنمايي كرد.
وي افزود: اين حركت انحرافي و متزلزل اينك توسط يك كشيش ورشكسته دنبال شده اما وظيفه مسلمانان اين است كه با اتحاد و برادري اين توطئه را خنثي كنند.
رضايي به تشريح برنامه‌هاي ناحيه مقاومت ثارالله شيراز در هفته دفاع مقدس پرداخت و گفت: سپاه ناحيه ثارالله در هفته دفاع مقدس130برنامه را در 600 پايگاه و واحد دانش‌آموزي برگزار مي‌كند.
وي ادامه داد: برنامه‌هاي نخستين روز هفته دفاع مقدس،‌ رژه مسلح و برگزاري نمايشگاه در پارك آزادي، پارك معلم و مركز پتروشيمي است كه در اين نمايشگاه تلاش براي فضاسازي پيرامون جنگ نرم و دفاع مقدس انجام مي‌شود.
رضايي بيان داشت: شركت يگان‌هاي بسيجي در رژه موتورسواران، برگزاري شب‌هاي دفاع مقدس، غبارروبي گلزار شهدا و نشست سياسي در پايگاه‌هاي بسيج و سپاه از برنامه‌هاي اجرايي هفته دفاع مقدس است.
فرمانده ناحيه مقاومت ثارالله شيراز اضافه كرد: همايش بزرگ فرماندهان و مديران مراكز شركت نفت در پتروشيمي، تجليل از سربازان نمونه، تجليل از زنان فعال در عرصه بسيج، ديدار با خانواده‌هاي شهدا و تجليل از معلمان جانباز نيز از برنامه‌هايي است كه در هفته دفاع مقدس برگزار مي‌شود.
وي اظهار داشت: در هفته دفاع مقدس، 20 هزار بسته نرم‌افزاري حاوي 11 لوح فشرده از مهم‌ترين عمليات‌هاي زمان جنگ در واحدهاي دانش‌آموزان توزيع مي‌شود.
رضايي گفت: مسابقه‌هايي نظير خاطره‌نويسي پيرامون دفاع مقدس، مسابقه پيامك دفاع مقدس، دوميداني، دوچرخه‌سواري و كوهپيمايي نيز در اين هفته برپا مي‌شود.
فرمانده ناحيه مقاومت ثارالله شيراز خاطرنشان كرد: برگزاري نماز وحدت، بازديد از آسايشگاه جانبازان و معلولان، برپايي ايستگاه صلواتي، نصب تصاوير شهداي دفاع مقدس در سازمان‌ها و بازديد از اماكن تاريخي شيراز از ديگر برنامه‌هاي هفته گراميداشت دفاع مقدس است.
انتهاي خبر /شاهد1

نام:
ایمیل:
* نظر: