آخرین اخبار
کد خبر: ۳۲۲۲
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۰ - ۰۷:۴۶
جانشین فرمانده سپاه ناحیه جهرم گفت: مسابقه وبلاگ نویسی عرصه نبرد به مناسبت هفته بسیج در جهرم برگزار می‌شود.

به گزارش تنویر،احمد فخارزاده اظهار داشت: به مناسبت بزرگداشت هفته بسیج و عید سعید غدیر خم مسابقه وبلاگ نویسی عرصه نبرد به همت امور ارتباطات و فضای مجازی فرهنگی اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج سپاه جهرم برگزار می‌شود.
وی هدف از برگزاری این مسابقه را توانمندسازی بسیجیان در عرصه فضای سایبری دانست و افزود: علاقمندان به عرصه فضای مجازی و وبلاگ نویسان می‌توانند تا پایان آبان ماه سال جاری به امور فرهنگی اجتماعی سپاه مراجعه و ثبت نام کنند.
جانشین فرمانده سپاه ناحیه جهرم نهضت بیداری اسلامی، عرفان‌های نوظهور و بسیج و ولایت را از موضوعات و عناوین این مسابقه عنوان کرد و ابراز داشت: انتخاب اصلح در انتخابات مجلس، معرفی نقاط ضعف و قوت این شهرستان، راهکارهای برون‌رفت از معضلات و آسیب‌های فرهنگی شهر، چرا و با چه کسی در جنگ نرم می‌جنگیم و موضوع آزاد را از دیگر عناوین و محورهای مسابقه وبلاگ نویسی عرصه نبرد است.
این مسئول تناسب موضوع و محتوا را از جمله ملاک‌های داوری منتخبان این مسابقه دانست و خاطرنشان کرد: تولید محتوا و نگارش توسط خود وبلاگ نویس، ایده و نگاه نو، رعایت نکات ویرایشی و نگارشی، قالب مناسب و مرتب وبلاگ و آمار تعداد بازدیدکنندگان نیز ملاک داوری و انتخاب وبلاگ‌های برگزیده است.
فخارزاده دهم آذر ماه سال جاری را آخرین مهلت ارسال و معرفی آثار وبلاگ نویسان دانست و تصریح کرد: به نفرات برتر این مسابقه وبلاگ نویسی عرصه نبرد جوایز نفیسی اهدا می‌شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: