آخرین اخبار
کد خبر: ۳۳۹۶
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۰ - ۲۰:۱۸
فرمانده سپاه بقیةالله شیراز گفت:هویت تفکر بسیجی نشانه خوبی‌ها و ترویج فرهنگ ولایی است

به گزارش تنویر،حمیدرضا گرامی بعد از ظهر امروز در مراسم برپایی چهارمین دوره مسابقات فوتسال جام شهدای بسیج سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران اظهار داشت: برای نخستین بار حوزه کارگری بسیج در سطح شهرک‌های صنعتی کشور در سال 89 در شیراز راه‌اندازی شده است.
گرامی خاطرنشان کرد: در عید غدیر سال جاری شاهد به بار نشستن فرهنگ بسیجی در اقصی نقاط دنیا و پیروزی آزادی‌خواهان در برابر نظام سلطه هستیم.
وی با اشاره به اینکه هویت تفکر بسیجی نشانه خوبی‌ها و ترویج فرهنگ ولایی است؛ افرود: فرهنگ بسیجی در جبهه صنعت؛ کار و تولید و تلاش از دیگر رویکردهای این نهاد مردمی است.
فرمانده سپاه ناحیه بقیةالله شیراز با اشاره اینکه نهادینه شدن تفکر بسیجی در ارتقای سطح کار؛ تولید و صنعت از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است؛ گفت: در راستای تعامل و همدلی بین مجموعه بسیج و شهرک‌های صنعتی و سپاه ناحیه بقیة‌الله شاهد گسترش توسعه تمام‌جانبه در واحد‌های تولیدی هستیم.
در ادامه امام جمعه موقت شیراز در این مراسم طی سخنانی گفت: از مهم‌ترین ویژگی‌های بسیجی توجه به توان روحی و جسمی در تمام ابعاد زندگی بشری است.
حجت‌الاسلام محمد حسن مرادی خاطرنشان کرد: ورزش علاوه بر افزایش توان جسمی در تقویت و اراده افراد و جلوگیری از سکته‌های قلبی و مغزی نقش مهمی دارد.
وی تصریح کرد: ورزشکار هیچ‌گاه به دنبال فساد اخلاقی و اعتیاد نبوده و در برابر تهاجم فرهنگی و جنگ نرم ایستادگی و مقاومت می‌کند.
امام جمعه موقت شیراز تصریح کرد: ایجاد نشاط؛ شادابی و نهادینه کردن منش پهلوانی و امور فرهنگی از دیگر پیام‌های ورزشکاران است.

نام:
ایمیل:
* نظر: