آخرین اخبار
کد خبر: ۳۴۸۶
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۰ - ۰۸:۲۳
مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه ناحیه فیروزآباد گفت: در طول هفته بسیج 49 برنامه فرهنگی در شهرستان فیروزآباد برگزار می‌شود.

به گزارش تنویر،ابراهیم غلامیان دیروزدر یک نشست خبری که در سالن اجتماعات سپاه ناحیه فیروزآباد برگزار شد اظهار داشت: امسال با شعار بسیج، ولایت و بیداری اسلامی 49 برنامه فرهنگی در طول هفته بسیج در شهرستان فیروزآباد به اجرا در می‌آید.
وی تجلیل از سادات پاسدار، همایش مشترک ائمه جماعات مساجد و فرماندهان بسیج با موضوع امر به معروف و نهی از منکر و همایش پیشگیری از مواد مخدر را از جمله برنامه‌های این هفته عنوان کرد.
مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه ناحیه فیروزآباد تصریح کرد: مراسم زیارت عاشورا ویژه پاسداران شاغل، بازنشسته و سربازان وظیفه، مراسم شبی با شهدا در پایگاه مقاومت شهرک شهید دستغیب از دیگر برنامه‌های این هفته است.
وی خاطرنشان کرد: صبح‌گاه مشترک نظامی انتظامی، برپایی ایستگاه صلواتی، سخنرانی فرمانده سپاه ناحیه فیروزآباد قبل از نماز عبادی سیاسی جمعه و افتتاحیه پروژه‌های عمرانی حوزه‌ها و تشکیل کانون بسیج مداحان از دیگر برنامه‌های هفته بسیج سال جاری است.
غلامیان اضافه کرد: برپائی ایستگاه پرستاری و ارائه خدمات بهداشتی در دانشگاه آزاد، اجرای کرسی آزاداندیشی در دانشگاه‌ها، عطرافشانی قبور شهدا، آغاز نهضت روشنگری در مدارس و اعزام تیم‌های بهداشتی و درمانی سیار و ثابت به مناطق محروم از دیگر برنامه‌های این هفته است.
وی برپایی مراسم بزرگداشت پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج را از مهمترین برنامه‌های این هفته برشمرد و بیان کرد: این مراسم با حضور تمام بسیجیان این شهرستان در خیابان 22 بهمن شهر فیروزآباد برگزار می‌شود.
مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه ناحیه فیروزآباد در پایان از برگزاری مسابقات مختلف ورزشی و فرهنگی خبر داد و گفت: برگزاری مسابقات مختلف ورزشی از جمله فوتسال دانشجویی، طناب‌کشی، پیاده‌روی خانوادگی، تیراندازی و کوهنوردی و همچنین مسابقه وبلاگ نویسی از دیگر برنامه‌های این هفته است.

غلامحسین جاویدفرمانده سپاه ناحیه فیروزآباد نیز دراین نشست خبری گفت: با گذشت 32 سال از عمر با برکت بسیج هر روز این ارگان کارآمدتر و تکمیل‌تر از سال‌های گذشته پیش می‌رود.
وی افزود: طی این مدت بلوک شرق و غرب به طرق مختلف با فشارهایی که بر ایران آوردند، قصد داشتند این کشور را از ریل اصلی خارج کنند.
فرمانده سپاه ناحیه فیروزآباد بیان داشت: اسرائیل شیشه عمر دو بلوک شرق و غرب بود که تمام توطئه‌ها از سوی این رژیم صهیونیستی در نظر گرفته می‌شد.
جاوید ادامه داد: از اهداف جمهوری اسلامی ایران فراگیر کردن بیداری اسلامی در سراسر جهان بود که امروز با گذشت دو دهه به نتیجه رسیده و شعار بیداری اسلامی به واقعیت پیوسته است.
وی اضافه کرد: امروز شعار بیداری اسلامی، مردم کشورهای غربی و شرقی به ویژه 99 درصد مردم آمریکا با جنبش خود با نام تسخیر وال استریت شعار بیداری اسلامی را تشدید می‌کنند.
عضو شورای تامین شهرستان فیروزآباد خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) در اوج تنگنا‌ها و تمام تهدیدها نهال بسیج را کاشتند و امروزه ثمره این درخت تنومند را پس از 32 سال شاهد هستیم.
فرمانده سپاه ناحیه فیروزآباد با اشاره به برنامه‌های هفته بسیج بر لزوم همکاری تمام‌جانبه دستگاه‌های اجرائی در این شهرستان تاکید کرد و گفت: برنامه‌های سال جاری این هفته باید به نحو مطلوبی برگزار شود.
وی در پایان این نشست خبری از اصحاب رسانه تقدیر و با اهدای لوح از خبرنگاران خبرگزاری فارس، نشریه سرو و هفته‌نامه صدای شرق قدردانی کرد.
جاوید همچنین خواستار حضور پررنگ خبرنگاران در پوشش خبری برنامه‌های هفته بسیج شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: