آخرین اخبار
کد خبر: ۳۵۲۹۹
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۸
سردار نقدی:
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: از دولت اردن انتظار می رود که به مردم کرانه باختری برای دفاع از خود در برابر رژیم صهیونیستی کمک کند.
به گزارش تنویر سرتیپ بسیجی محمدرضا نقدی ظهر در حاشیه نشست مسولان اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی در سالن شهید فهمیده سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه اظهارداشت:جوانان ما  دیگر تحمل نمی کنند و بعد از برگزاری نماز جمعه  این هفته علیه صهیونیست های جنایت کار دست به راهپیمایی خودجوش زدند اما آن ها می گویند که این اقدامات دیگر ما را اقناع نمی کند و باید کاری انجام دهیم.

وی تصریح کرد: امروز نه تنها جوانان ما که جوانان کشورهای اسلامی نیز دیگر تحمل دیدن جنایت رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه را ندارند و به دنبال راهکاری برای دفاع از مردم فلسطین می گردند.

سردار نقدی با بیان اینکه این جوانان انقلاب حرف شان این است که ننگ است برای بشریت که ما باشیم و ببینیم چنین رژیم خبیث و درنده ای کودکان را بدرد و ما کاری انجام ندهیم، خاطرنشان کرد: لذا ما از مسئولین می خواهیم که این مسیر را همواتر کنند و با کشورهایی که می توانند زمینه حضور جوانان را در مرزهای فلسطین فراهم کنند تعامل و مذاکره داشته باشند تا بتوانیم از کرامات انسانی خود دفاع کنیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه این چه وضعتی است که صهیونیست های کودک کُش هرکاری بخواهند انجام بدهند بنابراین این دوره باید تحولی ایجاد شود بعید می دانم که مردم انقلابی دنیا تنها بخواهند به راهپیمایی ها و اعلام مواضع بسنده کنند و باید کار دیگری کرد.

سردار نقدی تصریح کرد: به صهیونیست ها می گوییم که از همین امروز بار خمود را برای رفتن از سرزمین فلسطین ببندند چراکه بدانند قطعا به این خون هایی که امروز آن ها  از مردم بی دفاع و مسلمان غزه می ریزند پاسخ داده خواهد شد.

 وی خاطرنشان کرد: هنری کسینجر، تئوریسین مطرح صهیونیست گفته است که 10 سال دیگر رژیم اسراییل نابود خواهد شد اما از نظر ما آقای کسینجر به صهیونیست ها دلداری داده چون قطعا این اتفاق قبل از 10 سال خواهد افتاد.

سردار نقدی در پاسخ به سئوال خبرنگار خبرگزاری بسیج در خصوص فرمایش امام خامنه ای درباره ضرورت تسلیح کرانه باختری تصریح کرد: کرانه باختری دارای جمعیت وسیع تری نسبت به غزه است و همچنین به مراکز حساس رژیم اسراییل نیز نزدیک تر است.

وی افزود: الان که مردم این منطقه بیدار شده و به صحنه آمده اند دست شان برای مبارزه با اشغالگران صهیونیست خالی است و باید دست شان را پر کرد  چراکه آن ها حق دفاع از خودشان را دارند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: کمک به مردم کرانه باختری وظیفه دولت اردن است و ما از دولت این کشور می خواهیم که از خواب غفلت بیدار شده و راه را برای جوانان امت اسلام و رساندن امداد و پشتیبانی به مردم کرانه باختری باز کند که سلاح ها به دست مردم کرانه باختری برسد وگرنه این راه را خود مردم اردن باز خواهند کرد و فقط ذلت و حقارتش برای دولت اردن باقی می ماند.


نام:
ایمیل:
* نظر: