آخرین اخبار
کد خبر: ۳۵۳۶
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۰ - ۱۳:۳۳
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون برنامه‌های هفته بسیج در این شهرستان را اعلام کرد.

به گزارش تنویر،شهریار اسلامی دوشنبه‌شب با اشاره به مناسبت‌های روزشمار هفته بسیج به تشریح برنامه‌های این هفته در شهرستان کازرون پرداخت و اظهار داشت: در روز نخست آذر ماه که با عنوان بسیج سازندگی و خدمات‌رسانی نامگذاری شده است، همایش اخلاق و تجلیل از شرکت کنندگان در اردوهای جهادی برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه دوم آذر ماه جاری با عنوان بسیج، خودباوری علمی و جهاد علمی نامگذاری شده است افزود: در این روز همایش بزرگ رسالت افسران جنگ نرم و تجلیل از نخبگان و برگزیدگان علمی برگزار می‌شود.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون با بیان اینکه پنج شنبه این هفته با عنوان بسیج ایثار و شهادت نامگذاری شده است، از برگزاری یادواره شهدای محلات و گلباران قبور شهدا خبر داد و اضافه کرد: در روز جمعه که با عنوان بسیج جهان اسلام و انتظار نامگذاری شده است، دعای ندبه و یادواره شهدا برگزار می‌شود و بسیجیان شهرستان کازرون حضور سازمان یافته‌ای در نماز دشمن شکن جمعه پیدا می‌کنند.
اسلامی از برگزاری همایش شکوه پایداری و اقتدار در پنجم آذر ماه که با عنوان بسیج جوانان و انتظار نامگذاری شده است، خبر داد و تصریح کرد: در آخرین روز از هفته بسیج که با عنوان بسیج امر به معروف و نهی از منکر نامگذاری شده است، همایش بزرگ تهاجم فرهنگی، واقعیت یا خیال برگزار می‌شود.
وی از برگزاری محفل انس با قرآن با حضور قاریان برجسته کشوری، همایش ائمه جماعات مساجد و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت در هفته بسیج خبر داد و بیان داشت: سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان، برگزاری جلسات اخلاقی در سطح حوزه‌های تابعه، برپایی نمایشگاه کتاب با موضوعات متنوع، شب شعر و خاطره، تجمع بزرگ بسیجیان، برگزاری مسابقات فرهنگی، ورزشی از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان کازرون است.
فرمانده سپاه ناحیه کازرون با بیان اینکه همایش علمی دانش‌آموختگان بخش کشاورزی و منابع طبیعی، تجلیل از نخبگان و مدال‌آوران بسیجی، گردهمایی و نشست‌های سیاسی از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در این شهرستان است ادامه داد: در این هفته صبح‌گاه سراسری گروه‌های مقاومت و نواختن زنگ بسیج در مدارس، افتتاح پروژه‌ها و طرح‌های سازندگی بسیج، برگزاری جنگ بسیج و آغاز نهضت روشنگری در سطح شهرستان به ویژه در مدارس و دانشگاه‌ها را داریم.
اسلامی از برگزاری برنامه‌های متنوع دیگری به مناسبت هفته بسیج در شهرستان کازرون خبر داد و ابراز داشت: برنامه‌های هفته بسیج از طریق واحدهای فرهنگی و سیاسی سپاه ناحیه کازرون، حوزه‌های مقاومت بسیج امام علی (ع)، دانش‌آموزی، امام حسین (ع)، خشت، کنارتخته، بالاده، نودان، قائمیه، دانشجویی، اداری، کارگری و اصناف، خواهران، گردان عاشورا و الزهرا، کانون بسیج فرهنگیان، اساتید، هنرمندان، مداحان و بسیج طلاب، مهندسین، سازندگی، بسیج جامعه پزشکی و پایگاه‌های مقاومت بسیج تابعه برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه بسیج پشتوانه انقلاب بوده و زیر پرچم ولایت، بیرق اسلام و با فرمان مقام معظم رهبری  و فرماندهی کل قوا است بیان داشت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های دشمن برای منحرف کردن این نهاد مقدس، بسیجیان باید در تمام زمینه‌ها هوشیار، آگاه و با بصیرت عمل کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر: