آخرین اخبار
کد خبر: ۳۵۵۰
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۰ - ۰۸:۲۱
غیب پرور با طرح این سوال که آیا کسانی که در شجره طیبه صالحین فعالیت می کنند مجاهد در راه خدا نیستند؟ گفت: من شک ندارم که آنها مجاهد در راه خدا هستند.

به گزارش تنویر،سردار غلامحسین غیب پرور در همایش «حلقه های تربیتی شجره طیبه صالحین» در مجتمع فرهنگی امام علی(ع) سپاه فجر ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت: هفته بسیج یادآور باقیات و صالحاتی است که امام راحل(ره) با راه اندازی آن بخوبی بحث جهانی شدن اسلام را مطرح و معماری کردند و بسیج را به عنوان مهمترین پشتوانه انقلاب اسلامی معرفی کردند.

 
وی افزود: امام خمینی(ره) هسته های مقاومت بسیج را در سرتاسر جهان تبیین کردند و کسی فکر نمی کرد که روزی بسیج یک تفکر جهانی شود.
 
فرمانده سپاه فجر فارس بیان داشت: انقلاب اسلامی به مدد بسیج روی پای خویش ایستاده، و چه در دوران دفاع مقدس و چه بعد از آن و در فتنه 88 بخوبی حضور خود را در صحنه نشان داده است.
 
غیب پرور با اشاره به جریان دوم خرداد تصریح کرد: در ماجرای دوم خرداد بسیاری جشن گرفتند؛ به طوری که نخست وزیر کشور همسایه یعنی ترکیه پایان حکومت اسلامی ایران را در صحنه تلویزیون ترکیه اعلام کرد و آن روز بسیج به عنوان عنصری پویا عرض اندام کرد.
 
وی در ادامه با بیان اینکه هفته بسیج یک بهانه ای برای رجوع به مبارکترین فصل از انقلاب اسلامی است، گفت: امروز روز تقابل حق از باطل است و به معنای تام روز پیروزی است و امروز در حالی تشکیل جلسه داده ایم که عطر محرم فضا را پر کرده است.
 
فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینکه مهمترین مأموریت طرح صالحین تربیت نیروی انسانی مورد نیاز انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: مربیان طرح صالحین مأمور ساختن جامعه اسلامی می باشند و این انقلاب یک داعیه ای دارد با این مضمون که با دین خدا می شود، جامعه را اداره كرد.
 
غیب پرور در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه قرن ها در گوش بشر این گونه خواندند که دین خوب است؛ اما به عنوان یک نسخه انفرادی، بیان داشت: مهم ترین دستاورد انقلاب این بود که تنها مربوط به محیط جغرافیایی ایران نبود و دشمن درک نکرد که جوهره انقلاب اسلامی یعنی سرو کار داشتن با فطرت همه انسان ها.
 
وی بیان داشت: امام خمینی(ره) تنها نسخه رهایی بخش اسلام، را پشتوانه غدیر و عاشورا دانست و امروز در یک فضای آرام چه کسی تصور می کرد که به برکت انقلاب اسلامی ایران بیداری اسلامی در منطقه و جهان شکل گیرد؟
 
فرمانده سپاه فجر فارس در بخش پایانی سخنان خود خاطرنشان کرد: طرح صالحین مواد و محتوای مشخصی دارد؛ اما باید بر روی معرفت دینی و انقلابی کار شود و از سر تکلیف به قضیه صالحین پرداخته شود.
 
غیب پرور با طرح این سوال که آیا کسانی که در شجره طیبه صالحین فعالیت می کنند مجاهد در راه خدا نیستند؟ گفت: من شک ندارم که آنها مجاهد در راه خدا هستند.
نام:
ایمیل:
* نظر: