آخرین اخبار
کد خبر: ۳۵۵۱
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۰ - ۰۸:۳۱
حجت اسلام نصرالله خلیلی گفت: حلقه‌های طرح صالحین به صورت مستقیم در امر سیاسی وارد نمی‌شود و همه تلاشش در این است که جامعه هدف خود را برای موضوعان خاص بویژه انتخابات و روی کار آمدن افرادی اصلح به کار گیرد.

به گزارش تنویر،معاون تربیت و آموزش بسیج سپاه فجر فارس در دومین روز از هفته بسیج در همایش «حلقه های تربیتی شجره طیبه صالحین» در مجتمع فرهنگی امام علی(ع) سپاه فجر اظهار داشت: جمع حاضر در این مراسم از مربیانی که دوره های آموزشی خود را در مرکز استان و در قم و سرگروه هایی که آموزش های خود را در شیراز و مشهد گذرانده اند، هستند.

 
وی افزود: امروز استان فارس به عنوان استانی پهناور است كه به موضوعات فرهنگی، اجتماعی و امنیتی توجه ویژه دارد، و خانواده بزرگ سازمان بسیج سپاه فجر را با 550 هزار نفر در مرکز و سطح استان تشکیل داده است.
 
معاون تربیت و آموزش بسیج سپاه فجر فارس بیان داشت: در سال 90 پیش بینی آموزش 700 مربی شده اشت که هر مربی 20 سرگروه را تحت پوشش خود قرار خواهد داد و به طور کلی آموزش11 هزار سرگروه را درسال جاری در دستور کار خود قرار داده ایم.
 
خلیلی در پایان خاطرنشان کرد: حلقه های طرح صالحین به صورت مستقیم در امر سیاسی وارد نمی شود و همه تلاشش در این است که جامعه هدف خود را برای موضوعان خاص بویژه انتخابات و روی کار آمدن افرادی اصلح، به کار گیرد.
 
همایش «حلقه های تربیتی شجره طیبه صالحین» با حضور سرادر بابايیان، جانشین بازرسی کل سپاه در دومین روز از هفته بسیج برگزار شد.
 
این همایش با حضور مربیان و سرگروه های حلقه های تربیتی صالحین برگزار، و در این مراسم که با اجرای کلیپ ولایت عشق همراه بود، پسندیده، شاعر بسیجی به اجرای سروده های خود پرداخت.
نام:
ایمیل:
* نظر: