آخرین اخبار
کد خبر: ۳۵۸
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۸۹ - ۰۳:۳۰
سپاه پاسداران و ديگر نيروهاي مسلح، از ميدان‌هاي مثال‌زدني براي همت و كار مضاعف مدنظر مقام معظم رهبري هستند.

حجت‌الاسلام محمدهادي رضايي در مراسم توديع و معارفه مسئولان قديم و جديد نمايندگي ولي فقيه در تيپ 33 هوابرد المهدي (عج) اظهار داشت: بايد به استكبار هشدار داد كه ما به دنبال استقلال تمام عيار در تمام عرصه‌ها هستيم تا بيش از گذشته در دنيا حرفي براي گفتن داشته باشيم.
وي افزود: سپاه پاسداران و ديگر نيروهاي مسلح، از ميدان‌هاي مثال‌زدني براي همت و كار مضاعف مدنظر مقام معظم رهبري هستند.
مسئول نماينده ولي فقيه در نيروي زميني سپاه خاطرنشان كرد: بايد در هر موقعيتي آمادگي خود را براي نبرد عليه دشمنان اسلام و نظام اعلام كرده و با شجاعت در مقابل اين زورگويان ايستادگي كنيم.
وي اضافه كرد: با حضور تمام جانبه مردم در تمام صحنه‌هاي دفاع از انقلاب و همچنين توجه به فرمايشات و منويات مقام معظم رهبري دشمن مانند هميشه شكست‌خورده و ناتوان است.
در ادامه نورالله حسيني فرمانده تيپ 33 هوابرد المهدي (عج) نيز طي سخناني با تبريك دهه كرامت ابراز داشت: امروز با توجه به تهديدات فرهنگي دشمن بايد در بخش‌هاي فرهنگي بيش از گذشته برنامه‌ريزي كرد.
حسيني با اشاره به اقدامات و فعاليت‌هاي تيپ المهدي (عج) خاطرنشان كرد: اين يگان بيش از پيش در دفاع از نظام و انقلاب آمادگي دارد و حركت در مسير منويات مقام معظم رهبري را راهبرد خود مي‌داند.
در پايان اين مراسم حجت‌الاسلام محمدجواد ياران به عنوان مسئول جديد نمايندگي ولي فقيه در تيپ 33 المهدي (عج) معرفي و از زحمات حجت‌الاسلام برهان باقري تشكر شد. 


 انتهاي خبر /شاهد1



 

نام:
ایمیل:
* نظر: