آخرین اخبار
کد خبر: ۳۶۰۵۵
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۲
دبیر اجرایی ستاد بزرگداشت دهه کرامت استان فارس گفت: همزمان با آغاز دهه کرامت نمایشگاه عکس حرفه‌ای "دهه کرامت" ویژه عکاسان سراسر کشور در شیراز برگزار می‌شود.
به گزارش تنویر حجت‌الاسلام غلامحسین نیازی اظهار کرد: با توجه به اینکه مرقد احمد موسی کاظم (ع) امین ولایت در شیراز است و یکی از اسوه‌ها و اضلاع مثلث دهه کرامت شاهچراغ (ع) است برنامه‌های دهه کرامت در این شهر به صورت ویژه برگزار می‌شود.

وی افزود: یکی از برنامه‌هایی که برای این دهه در نظر گرفته شده برگزاری نمایشگاه عکس حرفه‌ای دهه کرامت ویژه عکاسان سراسر کشور است.

دبیر کانون‌های فرهنگی مساجد استان فارس با دعوت از همه عکاسان و علاقمندان برای شرکت در این نمایشگاه، خاطر نشان کرد: این نمایشگاه در دو بخش اصلی و جنبی برگزار می‌شود.

وی بخش اصلی نمایشگاه را ویژه عکس‌ حرم‌های امام رضا (ع)، حضرت معصومه (س) و شاهچراغ (ع) عنوان و تصریح کرد: بخش جنبی نمایشگاه نیز به عکس حرم‌های دیگر امامزادگان و بقاع متبرکه اختصاص دارد.

دبیر اجرایی ستاد بزرگداشت دهه کرامت استان فارس با بیان اینکه عکس‌های ارسال باید با دوربین حرفه‌ای گرفته شده باشد، بیان کرد: عکس‌های خلاقانه نیز برای شرکت در این نمایشگاه پذیرفته می‌شود.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه با همکاری خبرگزاری شبستان و دبیرخانه کانون‌های مساجد استان فارس برگزار می‌شود، گفت: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را حداکثر تا تاریخ 30 مرداد به آدرس دبیرخانه کانون‌های مساجد استان فارس و دفتر نمایندگی خبرگزاری شبستان در استان فارس ارسال کنند.

حجت‌الاسلام نیازی با بیان اینکه در هر بخش 5 عکس پذیرفته می‌شود، افزود: این نمایشگاه همزمان با آغاز دهه کرامت که مصادف با 6 شهریور است گشایش می‌یابد.

وی اظهار کرد: نسبت به استقبال از نمایشگاه و تعدد عکس‌های ارسالی ممکن است این نمایشگاه‌ها در جاهای مختلف شیراز و کشور برگزار شود.

دبیر کانون‌های فرهنگی م
ساجد استان فارس خاطر نشان کرد: عکس‌های این نمایشگاه قیمت‌گذاری شده و به فروش می‌رسد.
نام:
ایمیل:
* نظر: