آخرین اخبار
کد خبر: ۳۶۴۰
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۰ - ۱۸:۱۱
در مراسم یادواره شهدای زن شهرستان فسا ، یاد وخاطره مهین فاخرمنش ،خدیجه وملیحه كدیوركه در سال 1366در مكه مكرمه به شهادت رسیدند ، ارج نهاده شد.

به گزارش تنویر؛فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فسا دراین یادواره بیان داشت: هیچ قطره خونی در نزد خداوند متعال با ارزش تراز خون شهید نیست و با توجه به این شان و منزلت، نخستین كسی كه به بهشت وارد می شود شهید است .

سرهنگ پاسدارعلی اسماعیلی ، افزود: دشمن تمام امكاناتش را برای ایجاد جنگ نرم و مقابله با ما به كار گرفته است و درعرصه مقابله با این جنگ ، زنان وظیفه خطیری برعهده دارند.

وی با اشاره به این كه تربیت و پرورش فرزندان بیشتر متاثر از زنان است ، بیان كرد: مهمترین وظیفه زنان در این عرصه ، آموزش آموزه های دینی به فرزندان و تربیت متناسب با این آموزه هاست .

اسماعیلی ، بیان كرد: توجه بانوان به حفظ حجاب و عفاف یكی از مهمترین و عمده ترین توصیه های شهدای ما به زنان جامعه است و به همین سبب ، بانوان ما می بایست نسبت به این توصیه ، اهتمام و دقت ویژه ای داشته باشند.

وی ادامه داد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا كمتر از شهادت نیست و از این رو ، جامعه ما نیازمند برپایی چنین یادواره هایی است.

نام:
ایمیل:
* نظر: