کد خبر: ۳۶۴۳۲
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۴
به چرخ روزگار مناز کمر شکن است. به رنگ و لباس زیبای مناز عاقبتش کفن است....
خدایا تو شاهدی این چندمین بار است که وصیت نامه خود را می نویسم و به تبعیت از امام به سوی جبهه ها روانه می شوم این بار به من توفیق بده که با اخلاص در راهت جهاد کنم ... و به فیض شهادت برسم ...»

هیجدهم فروردین ماه ۶۶ طی عملیات کربلای ۸ هنگام برگشت از خط مقدم جبهه در جاده شلمچه مورد اصابت کاتیوشا قرار گرفت و به آرزویش رسید. «هنگام شهادت که شهید مفید از ماشین به کنار جاده پرت شده بود بچه ها برای اینکه جسدش در تیررس دشمن نباشد او را بر روی زمین کشیدند و به پشت خاکریز بردند. بعدها فهمیدند که این وصیت خود شهید بود که می گفت هر وقت شهید شدم جسدم را بر روی زمین بکشید تا به این وسیله گناهانم ریخته شود و آنان ناخواسته این کار را کردند.»

« به چرخ روزگار مناز کمر شکن است. به رنگ و لباس زیبای مناز عاقبتش کفن است. برادرم هر وقت به فکر گناه افتادی یا هر وقت هر کاری می خواهی انجام دهی یک لحظه فکر کن ......

مردم لارستان پیشتیبان ولایت فقیه باشید و گوش به فرمان روحانیون مبارز در خط امام باشید و قدر حضرت آیت الله آیت اللهی و برادران بسیجی که پشتیبان جنگ هستند بدانید و وحدت خود را حفظ کنید ... به برادران بسیجی و همسنگرانم می گویم که نگوئید نجف حیف بود بلکه اسلام حیف است که از بین برود و از برادران بسیجی می خواهم به وصیت نامه شهدا عمل کنند ...»(وصیت نامه)
شهید نجف علی مفید متولد سال 1335 در لارستان است که درتاریخ 1366/1/18 در کربلای 8 به شهادت رسیده است.

منبع:ستاد یادواره سرداران و 450 شهید لارستان
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: