آخرین اخبار
کد خبر: ۳۶۶۸
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۰ - ۱۸:۰۹
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عشایر فارس گفت:زمانی که امر به معروف و نهی از منکر در جامعه به عنوان یک فرهنگ عمومی اشاعه شود، اگر تذکری نیز از سوی عامران به معروف و ناهیان از منکر صورت گیرد در مقابل آن جبهه‌گیری نمی‌شود.

به گزارش تنویر،حجت‌الاسلام غلامرضا‌ بحرینی بعد از ظهر امروز در همایش بزرگ امر‌ به معروف و نهی از منکر ‌بسیجیان سپاه عشایر فارس اظهار داشت: امروز برای نهادینه شدن امر به‌ معروف و نهی از منکر نیازمند مطالعه و اتاق فکر هستیم.
بحرینی‌افزود: امر به ‌معروف و نهی از منکر باید با پژوهش‌های مختلف علمی در بین مردم نهادینه شده به طوری که این فریضه مهم به یک فرهنگ عمومی تبدیل شود.
وی ادامه داد: زمانی که امر به معروف و نهی از منکر در جامعه به عنوان یک فرهنگ عمومی اشاعه شود، اگر تذکری نیز از سوی عامران به معروف و ناهیان از منکر صورت گیرد در مقابل آن جبهه‌گیری نمی‌شود.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عشایر استان فارس اضافه کرد: در سپاه پاسداران مقوله امر به معروف و نهی از منکر در دو طرح صالحین و امر به معروف و نهی از منکر در حال اشاعه و نهادینه شدن بین مردم به ویِژه بسیجیان است.
بحرینی با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر انسان‌ها را رستگار می‌کند ابراز داشت: این مهم و اشاعه آن در جامعه به نفع مردم است و بهترین امت‌ها را در پی آن داریم.
در ادامه این مراسم فرمانده سپاه عشایر استان فارس نیز با گرامی‌داشت هفته بسیج در سخنانی تصریح کرد: اگر بخواهیم از گردنه‌های فتنه و انحراف عبور کنیم باید بصیرت داشته باشیم.
منصور میرزائیان همچنین خواستار ترویج بیش از پیش فریضه مهم امر به معروف و نهی از منکر توسط بسیجیان شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: