آخرین اخبار
کد خبر: ۳۶۸۴
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۰ - ۱۰:۵۵
وزیر اطلاعات گفت: انتخابات نهمین دوره مجلس با چالش‌های عمیقی مواجه است، این به معنای ترس ما نیست، ما تنها تهدیدات را بیان می‌کنیم و به همه حرکت‌های دشمن اشراف داریم.

حیدر مصلحی در چهارمین همایش بسیج و پدافند غیر عامل در سازمان صدا و سیما با بیان اینکه "دشمن برای این انتخابات طراحی‌هایی را انجام داده است"،‌ تاکید کرد: برخورد با فتنه سال 88 تجارب خوبی را در اختیار دستگاه‌های اطلاعاتی کشور قرار داده است.

مصلحی اظهار داشت: چندی قبل اوباما بحث چمدان اینترنتی را به عنوان موفقیتی بزرگ مطرح کرد اما چند ماه قبل از این اقدام اوباما ما طراحی های آنان را پیش بینی کردیم و دستگاه اطلاعاتی راه مقابله با آن را به دست آورده بود. وی اضافه کرد: آنها این سامانه را چند بار در داخل کشور آزمایش کردند که با مشکل مواجه شدند البته در مواقعی ما راه را برای این اقدام آنان باز کردیم تا بفهمیم چه کار می کنند. آقای مصلحی با بیان اینکه دشمن دیگر مانور چمدان اینترنتی را رها کرده است گفت: آنها سرمایه گذاری سنگینی در بحث ماهواره ای کردن شبکه مجازی انجام می دهند که در این میان یکی از کشورهای اسلامی هزینه های سنگینی برای اجرایی کردن آن در نظر گرفته است و البته روحیه بسیجی مقابله را در مقوله جنگ نرم به نتیجه می رساند.

نام:
ایمیل:
* نظر: