آخرین اخبار
کد خبر: ۳۶۸۶
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۰ - ۱۱:۳۶
یادواره شهدای بسیج جامعه پزشکی جهرم امروز صبح با حضور سرهنگ محمد صادق شادمند فرمانده سپاه ناحیه جهرم برگزار شد.

به گزارش تنویر ،فرمانده سپاه ناحیه جهرم امروز صبح در مراسم یادواره شهدای بسیج جامعه پزشکی این شهرستان گفت: شهیدان با فداکاری بی‌مثال، نام خود را در راه اعتلای اسلام و قرآن و سربلندی ملت بزرگ ایران برای همیشه در تاریخ ثبت کردند.
محمدصادق شادمند افزود: شهدا با الهام گرفتن از قیام خونین ابا عبدالله الحسین (ع) با شنیدن پیام ملکوتی امام خمینی (ره) احساس تکلیف کرده و به سوی جبهه‌های حق علیه باطل شتافتند و با اهدای خون خود درخت اسلام را آبیاری کردند و امروز ثمرات آن خون‌ها را در به ثمر نشستن انقلاب‌های منطقه شاهد هستیم.
وی ابراز داشت: همان انقلاب‌هایی که مقام معظم رهبری از آن با عنوان بیداری اسلامی یاد می‌کنند و ما هر روز شاهد خبرهای جدیدی از گسترش اسلام در اقصی نقاط جهان هستیم، حاصل خون شهدای راه حق و حقیقت است.
شادمند با اشاره به تهدیدهای اخیر دشمنان علیه انقلاب گفت: دشمن هرگونه امکاناتی دارد و از اسلحه و امکانات نظامی ما نمی‌ترسد بلکه از قدرت ایمان جوانان ما با خبر است و نمی‌تواند به ما حمله کند.
این مسئول با بیان اینکه هیچ کشوری امروز نمی‌تواند به خاطر داشتن سلاح‌های پیشرفته قدرت‌طلبی کند خاطرنشان کرد: پیام یادواره شهدا انسان‌سازی است و باید در یادواره شهدا پایداری، مقاومت و استواری صادر شود.
فرمانده سپاه ناحیه جهرم با اشاره به بیانیه‌های اخیر سازمان‌های بین‌المللی بر ضد ایران گفت: بسیجی از سرزنش نمی‌هراسد و ملت و دولت بسیجی ایران از سرزنش سرزنشگران غارتگر نمی‌ترسد و راه روشن خود را ادامه می‌دهد.

نام:
ایمیل:
* نظر: