آخرین اخبار
کد خبر: ۳۷۴۳
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۰ - ۱۹:۵۱
شورای متحصنین لانه فتنه‌گری روباه پیر دراطلاعیه خود اعلام کرد از هیئت دیپلماتیک سفارت ایران در انگلیس با حضور در فروگاه استقبال می‌کنند.

شورای متحصنین لانه فتنه‌گری روباه پیر با صدور اطلاعیه ضمن استقبال از هیئت دیپلماتیک ایرانی مستقر در انگلیس اعلام کرد: این شورا به همین مناسبت فردا به فرودگاه خواهد رفت و از همه دانشجویان آزاده دعوت می‌کند که در این مراسم حضور یابند. 

متن کامل این اطلاعیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«والذین جاهدوا فینا لنهدینهم سبلنا»

ما دانشجویان پیرو خط ولایت اعلام می‌داریم که از حرکت انگلیس مبنی بر اخراج تیم ایرانی سفارت کشورمان که باعث قطع رابطه کامل با روباه پیر شد، استقبال کرده و به آرزوی 33 ساله خود رسیده‌ایم.

همچنین اعلام می‌داریم که سفرای کشورهایی که از ایران خارج شده‌اند را نیز به راحتی نمی‌پذیریم و کشور انگلستان همانند آمریکا باید خواب این را ببیند که دیگر در ایران حضور داشته باشند.

در پایان اعلام می‌داریم؛ شورای متحصنین لانه فتنه‌گری روباه پیر، برای استقبال از هیئت دیپلماتیک ایرانی مستقر در انگلیس فردا به فرودگاه خواهند رفت و این شورا از همه دانشجویان آزاده دعوت می‌کند که در این مراسم حضور یابند.

لازم به ذکراست دیروز ویلیام هیگ، وزیر خارجه انگلیس ضمن اعلام اخراج کاردار ایران از لندن اعلام کرده بود؛ تمام کارمندان سفارت ایران در انگلیس، 48 ساعت فرصت دارند تا این کشور را ترک کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر: