آخرین اخبار
کد خبر: ۴۱۰۶
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۰ - ۰۷:۵۸
مشاور سیاسی نماینده ولی فقیه در سپاه، وظیفه اصلی نخبگان بسیجی را آگاهی از فتنه های جدید دشمن و آمادگی برای رویارویی با این فتنه ها دانست.
سردار جوانی،در جمع نخبگان سیاسی شهرکرد ،با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، وظیفه اصلی بسیج را حضور همیشگی در صحنه برای دفاع از ارزش های اسلامی برشمرد.
 
وی لازمه این حضور را موثر بودن و مستمر بودن آن دانست و گفت: لازمه حضور موثر و مستمر در این صحنه نیز داشتن تحلیل از این صحنه است.
 
مشاور سیاسی نماینده ولی فقیه در سپاه افزود: وقتی صحبت از صحنه و دفاع می شود، یعنی بین دو جبهه حق و باطل جدال وجود دارد و با توجه به این موضوع باید به تعریف درستی از جبهه پرداخت.
 
جوانی تصریح کرد: با داشتن یک نگاه کلان می توان به این نتیجه رسید که محوریت در جبهه حق با مقام معظم رهبری است و محوریت در جبهه باطل با آمریکا است که جدال اصلی بین جبهه حق و باطل به قدمت انقلاب اسلامی است كه در طي آن امام (ره) به جبهه حق هویت مي بخشید.
 
معاون سابق سياسي سپاه با بیان اینکه پیش از انقلاب اسلامی، نظام سلطه در جبهه باطل یک اتحاد کلی داشتند، خاطرنشان کرد: در آن زمان نظام حق دارای یک هویت مشخص و جبهه ای برای مبارزه نبود.
 
مشاور سیاسی نماینده ولی فقیه در سپاه افزود: در 34 سال گذشته این دو جبهه به رویارویی علنی با هم پرداختند که سه روند برای آینده و فرجام این رویارویی پیش بینی شده است.
 
جوانی خاطر نشان کرد: مسلما اگر این روند برای هر کدام از جبهه ها روندی مناسب باشد، آن جبهه سعی در ادامه و حفظ این روند خواهد داشت و اگر روند نامناسب باشد، برای تغییر آن هرگونه تلاشی را انجام مي دهد.
 
وی آینده خوبی را در حال حاضر برای نظام پیش بینی کرد و تصریح کرد: این آینده خوب برای نیروهای انقلابی باعث ناراحتی، عصبانیت و نگرانی دشمن شده است.
 
معاون سابق سياسي سپاه علت کارشکنی ها و اعتراضات دشمن به انقلاب اسلامی را این امر دانست و تاکید کرد: هدف اصلی دشمن خارج کردن انقلاب از این روند است.
 
جوانی اولین روند را قدرت‌یابی جمهوری اسلامی ایران ذکر کرد و گفت: این قدرت بر اساس شاخصه های زیادی سنجیده شده است؛ زيرا در دنیای امروز کسانی می توانند حرف بزنند که قدرتمند هستند و امروز ما در بیشتر زمینه ها حرفی برای گفتن داریم؛ مانند انرِژی هسته ای، فناوری ها و قدرت های دفاعی و...
 
وی بیداری اسلامی را دومین روند برای پیش بینی جبهه حق برشمرد و افزود: بیداری اسلامی در منطقه برخاسته از انقلاب اسلامی است.
 
مشاور سیاسی نماینده ولی فقیه در سپاه با تاکید بر اینکه نباید سخنان دیگران پیرامون خیزش های منطقه را جدی بگیریم، گفت: پس از مرگ حسنی مبارک و عبور ناوگان دفاعی ایران از کانال سوئز موازنه قدرت در منطقه به نفع ایران تغییر کرد.
 
جوانی تلاش های آل‌خلیفه در بحرین و علی عبدالله صالح در یمن را بی‌نتیجه و بیهوده خواند و گفت: سرنگونی این حکومت ها تحولات زیادی را در عربستان رقم خواهد زد.
 
معاون سابق سياسي سپاه سومین روند برای این پیش‌بینی را جنبش وال‌استریت در غرب و فروپاشی نظام سرمایه‌داری از درون غرب دانست.
 
مشاور سیاسی نماینده ولی فقیه در سپاه افزود: امروز خاورمیانه کلکسیونی از شکست های غرب است و در اروپا نیز روز به روز انزجار مردم از حکومت های اروپايی بیشتر می شود.
 
جوانی با اشاره به فتنه 88 گفت: برخی از انقلابیون به خاطر فریب خوردن از دنیا و چیرگی مادیات بر آنها در این فتنه به گونه ای عمل کردند که باعث خوشحالی دشمنان انقلاب اسلامی و حمایت آنها شد.
 
وی با اشاره به این موضوع که انتخابات مجلس نمی تواند به یک فرصت برای دشمنان انقلاب اسلامی تبدیل شود، گفت: یکی از فتنه های اخیر دشمن ایجاد یاس و ناامیدی بین مردم برای پايین آمدن میزان مشارکت آنان در انتخابات است.
 
مشاور سیاسی نماینده ولی فقیه در سپاه، وظیفه اصلی نخبگان بسیجی را آگاهی از فتنه های جدید دشمن و آمادگی برای رویارویی با این فتنه ها دانست.
نام:
ایمیل:
* نظر: