آخرین اخبار
کد خبر: ۴۱۱۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۰ - ۱۲:۱۶
آنچه در پي مي آيد نگاهي است تاريخي به شكل گيري يوم الله ۹ دي.روزي كه در آن حماسه بزرگ تاريخي توسط ملت ايران خلق شد و فتنه گران كه ماهها به آشوب و اغتشاش مشغول بودند،با پتك سنگين ملت روبرو شدند.

امروز چهارم دی ماه ،به تفصیل درباره اتفاقات این روز می پردازیم .

مردم قم بار دیگر در اعتراض به هتک حرمت نظام اسلامی و ولایت فقیه از فتنه‌گران اعلام انزجار کردند. پنجمین روز متوالی از تجمعات مردم قم در حالی شکل گرفت که آنان بعد از اقامه نماز جمعه با برپایی تظاهراتی از حرم مطهر حضرت معصومه(س) تا میدان شهدای این شهر به سردادن شعارهای مختلف پرداخته و به سران فتنه هشدار دادند. مردم قم با شعارهایی نظیر «صانعی مرگ بر تو، مرگ بر تو»، «موسوی دستگیر بشه، فتنه زمین‌گیر میشه»، و... از مسئولان خواستند که با سران فتنه برخورد جدی داشته باشند.
 «تصمیم دیرهنگام شورای عالی انقلاب فرهنگی به برکناری موسوی از ریاست فرهنگستان هنر که طی یک‌سال گذشته عملاً این نهاد هنری را به مرکز طراحی فتنه علیه نظام اسلامی تبدیل کرده بود و در ضمن پس از انتخابات علی‌رغم ژست‌های آزادمنشانه از دریافت حقوق چندمیلیونی فرهنگستان دریغ نکرد، با واکنش عصبانی و تند حامیان وی روبه‌رو شده و این افراد می‌کوشند با انتشار یادداشت‌ها، مصاحبه‌ها و اخباری علیه علی معلم دامغانی وی را منصرف کنند. این افراد دامنه هتاکی‌های خود علیه علی معلم را همچنین به تماس‌های تلفنی و ارسال پیامک‌های اهانت‌آمیز به وی کشانده و حتی در تماس با منزل او، سخنان اهانت‌آمیزی مطرح کرده‌اند.»

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: 0
انتشار یافته: 1
میلاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
08:26 - 1391/09/11
0
1
جانم فدای رهبر
نام:
ایمیل:
* نظر: