کد خبر: ۴۱۶۷۰
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۲
هرگز کسانی را که ندانسته و نسنجیده سخنانی بر ضد جمهوری اسلامی می زنند را نخواهم بخشید، و آنان هستند که خون شهیدانمان را پایمال می کنند.
بسم الله الرحمن الرحیم
«الذین آمنو و هاجروا و جاهدوا فی سبیل الله باموالهم و انفسهم اعظم درجه عندالله و اولئک هم الفائزون: آنان که ایمان آوردند و از وطن هجرت نمودند و در راه خدا با مال و جانشان جهاد کردند، آنها را را در نزد خدا مقام بلندی است و آنان بالخصوص رستگاران و سعادتمندان دو عالم اند». (سوره توبه آیه 20)
«کسانی که به پروردگارشان ایمان آوردند و برای برقراری دین الله از دیارشان هجرت می کنند و برای بقاء و پایداری قرآن با جان و مالشان در راه خدا جهاد می کنند، بزرگترین درجه و مقام را نزد خداوند کریم دارند. آنچه از دنیا است فانی است و آنچه برای خدا تقدیم می گردد باقی و ابدی است و این شهدا زنده هستند در پیشگاه خدای تبارک و تعالی». (امام خمینی)
سپاس خداوند متعال را که یاری مان کرد که بتوانیم حکومت ضد خدایی  پهلوی را سرنگون و حکومت جمهوری اسللامی را بنیان سازیم.
با درود فراوان به روان پاک شهدای به خون خفته راه حق و قرآن و اسلام و با سلام به امام امت خمینی بت شکن.
چند سخنی را بعنوان وصیت نامه به روی کاغذ می آورم و این فقط قطره ای از دریای راز و نیازم است با شما ها که این وصیتنامه را می خوانید.
با سلام بر پدر و مادر عزیزم و برادران و خواهران، سخنم را آغاز می کنم. پدر و مادر عزیزم! اگر خداوند متعال کشته شدنم را شهادت در راه خویش قرار داد، از شما می خواهم که هیچ ناراحت نشوید و گریه نکنید، و اگر خواستید گریه کنید برای امام حسین علیه السلام گریه کنید. چون اگر برای من گریه کنید، دشمنان اسلام را خوشحال می کنید و بدانید راهی را که فرزندتان پیموده، راه امام حسین(ع) است و اگر می خواهید راه مرا ادامه دهید باید زینب وار عمل کنید و پیامم را، که همان پیام اسلام است، به گوش همه جهانیان برسانید، و اگر که می خواهید روح من شاد باشد گوش به حرف دشمنان اسلام ندهید و همیشه گوش به حرف امام امت خمینی بت شکن دهید که حرف او همانا گفته اسلام و قرآن است. به شما نصیحت می کنم که قرآن بخوانید و به آن عمل کنید و کسانی که با روحانیت مخالفت می کنند، مخالفت کنید؛ زیرا آنان دشمنان اسلام اند. و من هرگز کسانی را که ندانسته و نسنجیده سخنانی بر ضد جمهوری اسلامی می زنند را نخواهم بخشید، و آنان هستند که خون شهیدانمان را پایمال می کنند.
وصیت می نمایم که برادر کوچکم... را طوری تربیت کنید که در آیند ه فردی مثمر ثمر برای این انقلاب باشد. 
پدر و مادر عزیزم! در طول این مدت زندگی نتوانستم دین خود را به شما ادا کنم، از شما می خواهم که حلالم کنید.
برادران و خواهرانم و اقوام و خویشان! هر کدام از من بدی دیدید حلالم کنید. با کشته شدنم همگی استوارتر و محکم تر باشید و راهتان را با اتکا به الله بپیمایید و از هیچ قدرتی نترسید؛ و هر قدرتی جز قدرت الله نابود شدنی است.
از کلیه ملت مسلمان ایران خصوصاً جوانان و نوجوانان می خواهم که مسجد ها را خالی نکنند تا به استکبار جهانی بفهمانیم که براستی از خون هر شهید صدها نفر به پا می خیزند و راه او را ادامه می دهند. و شعار همیشگی «خدایا! خدایا! تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار» یادتان نرود.
به امید پیروزی تمام مستضعفین جهان به رهبری امام خمینی و برقراری حکومت جهانی عدل حضرت مهدی(عج).
نابود باد استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و شوروی.
تا بانگ لااله الااالله و محمد رسول الله در جهان طنین نیافکند، مبارزه هست و تا مبارزه در هر کجای جهان علیه مستکبران هست، ما هم هستیم. (امام خمینی) 
آن عاشقان شرزه که با شب نزیستند
رفتند و شهر خفته ندانست، کیستند  
ای مگس! عرصه سیمرغ نه جولانگه توست
عُِرض خود می بری و زحمت ما می داری

«خدایا! خدایا! تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار»
والسلام
حسین مشفق
شهید حسین مشفق متولد ماه محرم 1343 بوده است. که درمحرم 1361 درعملیات محرم درتپه شرهانی به فیض عظمای شهادت نائل گشت.
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: