کد خبر: ۴۲۹۵۸
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۱
فرماندار دشت آزادگان در مراسم گرامی‌داشت شکست حصر و آزادسازی سوسنگرد گفت: رزمندگان سلحشور ما در مسجد جامع این شهرهمچون مسجد جامع خرمشهر با کمترین امکانات و تجهیزات دفاعی توانستند دشمن را شکست داده و این شهر را از لوث وجود بعثی‌ها پاک کنند.
«عبدالحریم ناطقی»، فرماندار دشت آزادگان در مراسم گرامی‌داشت شکست حصر و آزادسازی سوسنگرد که در مسجد امام علی(ع) این شهر برگزار شد، ‌اظهار داشت: عملیات پیروزمندانه آزادسازی سوسنگرد در 26 آبان 59 بسیار حائز اهمیت بود. 
 
وی افزود: صدور فرمان معمار کبیر انقلاب که هرچه سریع‌تر سوسنگرد آزاد شود و به آغوش وطن بازگردد و اقدامات رزمندگان اسلام واقعاً عبرت‌آموز بود. 
 
ناطقی ادامه داد: اگر امروز امنیت داریم به خاطر خون شهداست و باید این ارزش‌های والای دینی و معرفی دفاع مقدس را پاسداشت، حفاظت و صیانت کنیم. 
 
فرماندار دشت آزادگان با اشاره به اقدامات انجام شده در آزادسازی و شکست حصر سوسنگرد اظهار داشت: تدبیر مقام معظم رهبری و نامه‌ معظم له به فرمانده‌ لشگر 92 زرهی، نقطه‌ عطفی بر آزادسازی سوسنگرد بود که پس از آن فتوحات دیگری را شاهد بودیم و دیدیم که اراضی که در تصرف دشمن بود به آغوش میهن بازگشت. 
 
ناطقی با اشاره به جایگاه، مدیریت فرماندهی جنگ و نقش رزمندگان در آزادسازی سوسنگرد خاطرنشان کرد: رزمندگان سلحشور ما در مسجد جامع این شهر(سوسنگرد) همچون مسجد جامع خرمشهر با کمترین امکانات و تجهیزات دفاعی توانستند دشمن را شکست داده و این شهر را از لوث وجود بعثی‌ها پاک کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران
مطالب مرتبط
برچسب ها: سوسنگرد ، شهدا
نام:
ایمیل:
* نظر: