آخرین اخبار
کد خبر: ۴۳۰۶
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۰ - ۱۰:۱۷
فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله شیراز با بیان این که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منتسب و محدود به یک حزب ، جریان و گروه نیست ، گفت : سپاه به عنوان یک مجموعه عظیم ، در سایه ولایت و رهبری به دنبال زمینه سازی ظهور حضزت حجت (عج) است و خود را هزینه جریانات و افراد نخواهد کرد .

به گزارش تنویر،سرهنگ حمیدرضا گرامی عدم ورود سپاه به جریانات و دستجات سیاسی را رمز موفقیت ، اقتدار ، عزت و محبوبیت این مجموعه دانست و افزود : افتخار مجموعه سپاه و بسیج به این بوده و هست که خود را در مسیر رودخانه قرار نداده و شأنیت خود را پایین نیاورده است .
وی وظیفه و رسالت سپاه را بر اساس قانون حفاظت از انقلاب ، دستاوردها ، ارزش ها و اصول عنوان کرد و گفت : بر اساس استراتژی امام راحل (ره) کارکرد انقلاب اسلامی و سپاه جنبه جهانی دارد و افتخار این مجموعه به این است که همیشه از سرچشمه زاینده انقلاب ولایت و رهبری استفاده کرده است .
هر کس در نظام بر خلاف مسیر رودخانه حرکت کند توسط مردم حذف خواهد شد
سرهنگ گرامی ، حفاظت از انقلاب و جلوگیری از هرگونه خدشه به آن ، ایجاد انسجام در جامعه و تلاش برای حضور حداکثری میدم را از دیگر رسالت ها و مأموریت های مجموعه سپاه برشمرد و اظهار داشت : امروز نزدیک به 15 میلیون نفر از اقشار مختلف مردم در سازمان بسیج ثبت نام کرده اند و وظیفه ما در مقابل آنان ، آگاه سازی و بصیرت افزایی بر اساس تأکیدات مقام معظم رهبری است و در همین راستا تمام تلاش های ما در ایام انتخابات استفاده از افراد دلسوز و آگاه در جهت بصیرت افزایی در قالب نهضت روشنگری و معرفی بهتر جریانات به مردم است .
وی تصریح کرد : مردم ما از فهم و شعور سیاسی بالایی برخوردارند و به واسطه فضاهایی که در عرصه های مختلف در نظام ایجاد شده مردم با مطالعه ، مشاوره و بهره گیری از راهنمایی افراد خبره و دلسوز دست به انتخاب افراد اصلح خواهند زد و هرکس که بخواهد در نظام برخلاف مسیر رودخانه حرکت کند توسط خود مردم حذف خواهد شد .
تعهد و تخصص شاخصه مهم نامزدهای اصلح
فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله شیراز در بخش دیگری از سخنانش گفت : امروز حضور پررنگ نامزدها در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نشان داد ، شاهد برگزاری انتخاباتی پرشور و نشاط و آگاهانه و حداکثری مردم در سایه منویات رهبری خواهیم بود و تمام ترفندهای فتنه گران داخلی و دشمنان خارجی نظام نقش برآب خواهد شد .
گرامی تعهد و تخصص را از شاخصه های مهم نامزدهای اصلح اعلام کرد وافزود : تحلیل ما از گام اولیه در زمینه برگزاری انتخابات ، که همانا ثبت نام نامزد می باشد ، این است که علی رغم تبلیغات منفی دشمنان از طریق سایت ها و شبکه های مجازی و ماهواره ای قدم اول با حضور موثر و پرنگ نامزد های خوب برداشته شده و در انتخابات آتی شاهد حضور حداکثری مردم  خواهیم بود .
وی خطاب به فتنه گران داخلی و مردودین نظام ، گفت : مقام معظم رهبری بعد از فتنه 88 ، راه را برای بازگشت باز گذاشته و مهلت و فرصت دادند اما برخی که وابسته به جریانات معاند نظام در خارج از کشور هستند و با قول و وعده وعید اربابان خود در این چاه سقوط کرده اند نخواستند که از این فرصت و رأفت اسلامی استفاده کنند لذا به آنان توصیه می شود تا وقت باقی است از تاریخ درس و پند بگیرند و برای عاقبت به خیری از فرصت پیش رو استفاده کنند زیرا نتیجه مردودی در این آزمون سقوط است .
انتخابات آینده باید بر مبنای اصل پیش بینی ، بهره گیری از تجارب و وقایع تاریخی ، دشمن شناسی و پیشگیری پیش رود
وی در ادامه بر تنگ شدن عرصه بر دشمنان نظام و دست و پا زدن های آنها برای فشار و هجمه بر ایران اشاره کرد و گفت : امروز دنیا به ما چنگ و دندان نشان می دهد و هر روز حلقه محاصره خود را کامل تر می کند اما جرأت ندارد در مقابل ما بایستد ، زیرا نظام ما را می شناسد و در این فضا روز به روز بر عزت و اقتدار ملت ایران در سایه نعمت بزرگ ولایت و رهبری در دنیا افزوده می شود .
گرامی افزود : نظام اسلامی ما هر چه پیش می رود دشمنی ها بر علیه اش بیشتر می شود لذا در این شرایط باید در جهت ایجاد انسجام ، وحدت ، امید ، نشاط و شادابی علی رغم همه سختی هایی که وجود دارد ، حرکت کرد زیرا یاری دادن دین اسلام کار کمی نیست .
فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله شیراز با تأکید بر این که اصل جغرافیای سیاسی و مهد واقعی اسلامی در ایران است ، گفت : دشمن در صدد استفاه از فرصت ها برای نجات از انزواست زیرا در جنگ نظامی و نرم بر علیه نظام در سایه مدیریت و درایت رهبری و مردم در قالب مکتب دین ناب محمدی نتیجه ای نگرفته است .
وی با پیچیده خواندن عرصه های پیش روی نظام به ویژه در بحث انتخابات ، گفت : امروز انتخابات مجلس باید بر مبنای اصل پیش بینی و بهره گیری از وقایع و تجارب تاریخی ، دشمن شناسی و پیشگیری پیش برود .
با جهاد مدیریتی باید انسان های بزرگ و توانمند شناسایی شوند
سرهنگ گرامی ، سلامت انتخابات و حضور حداکثری مردم را مهمترین رویکرد در انتخابات آینده بر شمرد و افزود : مردم دنیا به انقلاب ایران امیدوارند و این بیداری ها و پیروزس ها در منطقه حاکی از این مدعاست لذا ملت باید قوی تر از گذشته در صحنه باشند و اقتدار نظام و مشروعیت آن در معادلات بین المللی را به خوبی به دشمنان نظام نشان دهند .
وی با تأکید بر این که همه ما در معرض قضاوت تاریخ هستیم و همان گونه که ما امکروز در خصوص گذشتگان خود قضاوت کرده و به آنها درود یا لعن می فرستیم مورد قضاوت آیندگان قرار خواهیم گرفت ، گفت :امروز کشور ما در مقطع حساس و سرنوشت سازی قرار دارد لذا باید انسان های بزرگ ، خوب و توانمند با یک جهاد مدیریتی شناسایی و در عرصه های امور قرار گیرند .
بسیاری از نارسایی ها به واسطه انگیزه های ضعیف و غصب برخی مناصب به واسطه ارتباطات است
فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله شیراز در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه کشور در عرصه فرهنگی دچار کمبود مالی نیست افزود : بسیاری از نارسایی ها به واسطه ارتباطات است و این گونه می شود که سرمایه های ملی در جایگاه واقعی خود هزینه نمی گردد یا بعضا به صورت مقطعی و در حد کارهای جنبی کوتها مدت طرح ریزی و دنبال می شود .
وی تصریح کرد : جزیره ای در عمل کردن مدیریت ها نیز ضربه های زیادی به منافع کشور وارد کرده لذا اگر در بحث مدیریت جهادی افراد با تدبیر ، با تجربه، تحصیلکرده و با فهم عمیق نسبت به سخنان امام و رهبری در مسند امور قرار گیرند شاهد جامعه ای پرشور و نشاط تر از گنجینه دفاع مقدس در راستای دستیابی یه اهداف بهره برد .
وی با اشاره به نقش و رسالت رسانه ها در ثبت وقایع تاریخی و رویدادها گفت : کار رسانه ای و مطبوعاتی ماندگار است و کسی نمی تواند منکر آن شود حال ممکن است برخی از این اخبار و مطالب به رغم عده ای خوب باید باشد ، مهم انجام دادن وظیفه و رسالت است .
گرامی افزود : در فراز و نشیب ها و چالش ها ی اجتماعی چه بسا اگر بی تدبیری صورت گیرد برخی در لای چرخ له شده و قربانی برخی جریانات و یا دستاویز برخی تحریکات شوند .اما کسانی از این آزمون سربلند بیرون می آیند که کار ، اعمال ، گفتار ، قلم و قدمشان برای رضای خدا وند بوده و به قصد قربت این کارها را انجام دهند .
گرامی اظهار داشت : امروز انقلاب اسلامی در سایه ولایت و رهبری مقام عظمای ولایت شاهد تحقق فرامین امام راحل (ره) است به ویژه در بحث ایاد تمدن اسلامی در دنیا و جهانی کردن انقلاب ، لذا باید قدر این دستاوردها و موقعیت ها را بدانیم و درتبیین آن به جامعه اقدامات لازم را انجام دهیم .

نام:
ایمیل:
* نظر: