آخرین اخبار
کد خبر: ۴۳۶۳
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۰ - ۱۳:۳۲
سردار سرخیلی گفت: در دومین روز رزمایش \"شهدای وحدت\" نیروی زمینی سپاه، تاکتیک‌ها و تکنیک‌های رزم ناهمطراز علیه دشمن فرضی به کار گرفته شد.

سردار سرتیپ دوم پاسدار حمید سرخیلی سخنگوی رزمایش "شهدای وحدت" نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دومین روز از اجرای این رزمایش با اشاره به برخی اهداف برگزاری آن اظهار داشت: در این مرحله از رزمایش بخشی از یگانهای حرفه ای و تخصصی نیروی زمینی سپاه تاکتیک ها و تکنیک های رزم ناهمطراز را به هماهنگی و آمادگی کامل و با موفقیت به نمایش گذاردند.
سردار سرخیلی با اشاره به انهدام اهداف دشمن فرضی توسط یگانهای عملیاتی در این رزمایش تصریح کرد: یگانهای زرهی و مکانیزه نیروی زمینی سپاه با اجرای تاکتیک های جدید جنگ ناهمطراز و با تکیه بر تحرک قدرت آتش، زره پولادین و ارتباطات مطمئن و نفوذناپذیر عمق عملیات را گسترش داده و اهداف دشمن فرضی را منهدم کردند.
وی با بیان اینکه در این رزمایش اصول پدافند غیرعامل در شرایط متنوع تمرین می شود اظهار داشت: انظباط منطقه عملیاتی در این رزمایش مشهود بوده و پوشش، اختفاء و استتار برگرفته از تجهیزات استتار نوین مورد ارزیابی قرار می گیرد.
سخنگوی رزمایش"شهدای وحدت" نیروی زمینی سپاه در پایان اعلام کرد: در این رزمایش بخشی از تجهیزات جدید و تاکتیک های مدرن جنگ ناهمطراز به منظور ارزیابی کارشناسان نظامی به نمایش در می‌آید.
گفتنی است، مرحله مقدماتی رزمایش " شهدای وحدت" امروز پایان می‌پذیرد و مرحله اصلی رزمایش صبح فردا آغاز خواهد شد.

 

لازم به ذکراست در ادامه دومین روز این رزمایش دو نمونه از تجهیزات جدید بومی شده یگانهای رزمی رونمایی شدند.

سرخیلی نفربر چرخ دار سریر را نخستین محصول رونمایی شده در این رزمایش خواند و تصریح کرد: دومین محصول نفربر فوق سبک شنی‌دار است که دارای قابلیت‌های فراوانی همچون اختفاء، تحرک و سرعت بالا برای انتقال نیروهای مکانیزه به منطقه عملیات است.

نام:
ایمیل:
* نظر: