آخرین اخبار
کد خبر: ۴۳۸۳
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۰ - ۱۲:۱۷
همزمان با آغاز مرحله اصلي رزمايش \"شهداي وحدت\" يگان‌هاي زرهي و تكاور در 5 مرحله به مواضع دشمن فرضي هجوم مي‌آورند.

سردار سرتيپ دوم پاسدار حميد سرخيلي سخنگوي رزمايش "شهداي وحدت" نيروي زميني سپاه در آخرين روز و همزمان با آغاز مرحله اصلي اين رزمايش ضمن اشاره به اقداماتي كه در اين مرحله صورت مي‌پذيرد، اظهار داشت: در مرحله اصلي رزمايش يگان‌هاي زرهي و تكاور در 5 مرحله مواضع دشمن فرضي را مورد هجوم قرار داده و دشمن را با آتش سنگين و پر حجم مواجه مي‌كنند.
وي افزود: در مرحله اصلي اين رزمايش يگان‌هاي زرهي، موشك‌هايي را به سمت اهداف از پيش تعيين شده شليك كرده، همچنين پدافند هوايي و موشك‌هاي دوش پرتاب با پشتيباني آتش توپخانه بر عليه اهداف ارتفاع پست وارد عمل مي شوند.
سردار سرخيلي با اشاره به ديگر اقدام صورت گرفته در روز پاياني رزمايش نيز گفت: در اين مرحله پهپادهاي دشمن فرضي نيز به پرواز درآمده و مورد هدف قرار مي گيرند .
وي همچنين با بيان اينكه اين رزمايش تمرين جنگ ناهمطراز است گفت: به همين علت تاكتيك‌ها و تكنيك‌هاي بومي سازي شده در آن مورد بهره برداري قرار مي‌گيرند.
سخنگوي رزمايش" شهداي وحدت" با بيان اينكه به منظور به كارگيري اين تاكتيك‌هاي بومي شده نياز به يكسري تجهيزات است، اظهار داشت: در اين رزمايش تجهيزاتي مشاهده مي‌شوند كه در نگاه اول گمان آن مي‌رود كه اين تجهيزات واقعى هستند در صورتي كه "تجهيزات فريب" بوده و داراي قابليت جابه جايى سريع مي باشند.
وي همچنين اضافه كرد: در بعد استتار نوين نيز تورهاي چند طيفي در اين رزمايش مورد استفاده قرار مي گيرد.
سخنگوي رزمايش "شهداي وحدت" نيروي زميني سپاه در پايان به تجهيزات رونمايي شده در اين رزمايش نيز اشاره كرد و گفت: در رزمايش "شهداي وحدت" از نفربر فوق سبك شني دار،نفربر چرخدار و آمبولانس زرهي رونمايي شد كه هر كدام از آنها قابليت‌هاى بسيار تعيين كننده‌اي را در ماموريت‌هاي يگانهاي زرهي دارند.

نام:
ایمیل:
* نظر: