آخرین اخبار
کد خبر: ۴۴۰۷
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۰ - ۰۸:۰۹
فرمانده بسیج عشایری استان فارس گفت: در دهه فجر امسال از 40 برگزیده مسابقه بزرگ تیراندازی عشایر فارس تجلیل می‌شود.

به گزارش تنویر،منصور میرزائیان دیروز در یادواره 16 شهید عشایر طایفه عمله و تیره‌های بلوکهلو و کهواده که در سالن اجتماعات آموزش و پروش فیروزآباد برگزار شد، اظهار داشت: عشایر استان فارس با استقبال خوب از این مسابقه بزرگ توان خود را به نمایش گذاشته و ثابت کردند بدون هرگونه آموزشی آماده دفاع هستند.
میرزائیان ادامه داد: در حال حاضر بیش از 80  هزار بسیجی عشایر سازماندهی شده آماده دفاع از انقلاب و ارزش‌های آن در عرصه‌های مختلف هستند.
وی بیان داشت: عشایر ما آماده هستند و نیاز به تمرین ندارند و این نشان از آمادگی آنان است.
فرمانده سپاه عشایر فارس تصریح کرد: اگر عشایر جلوتر از دیگران نبوده عقب‌تر نیز نیستند، و این اجازه را نمی‌دهند از خون سرداران شهیدی که تقدیم انقلاب کرده‌اند کسی سوء استفاده کند.
میرزائیان در بخش دیگری از سخنان خود به تاثیر شهدا در احیای انقلاب و زنده نگه داشتن ارزش‌های آن اشاره کرد و افزود: شهدا به ما آموختند در مقابل فتنه‌ها ایستادگی کنیم و مطیع رهبر معظم انقلاب باشیم.
وی ادامه داد: شهدا آموختند که چگونه در برابر دشمن ایستاده و عقب‌نشینی نکنیم و باید در این راه آماده بوده و ایستادگی کنیم تا آیندگان راحت زندگی کنند.
میرزاییان اضافه کرد: امروز در بین عشایر غیور فارس 40 خانواده دو تا سه شهید وجود دارد و این نشان از نقش پررنگ عشایر در دوران دفاع مقدس است.
لازم به ذکراست،طایفه عمله شهرستان فیروز آباد 16 شهید از 250 شهید عشایر استان فارس را در طول هشت سال دفاع مقدس تقدیم انقلاب کرده است.

نام:
ایمیل:
* نظر: