آخرین اخبار
کد خبر: ۴۴۰۸
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۰ - ۰۸:۱۵
فرمانده سپاه ناحیه بقیة‌الله (عج) شیراز گفت: امروز بر خلاف هجمه‌های دشمنان و تبلیغات سو آنها در تحریم‌های اقتصادی شرایط مطلوبی را داریم و باید با بالا بردن آگاهی خود مراقب باشیم تبلیغات منفی دشمن روی ما تاثیرگذار نباشد.

به گزارش تنویر،سرهنگ حمیدرضا گرامی در همایش عاشقان ولایت که با حضور جمعی از مسئولان و فعالان بسیج فرمانده سپاه ناحیه بقیة‌الله (عج) شیراز در مجتمع فرهنگی شلمچه شیراز برگزار شد با تاکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر بصیرت‌افزایی و فراهم کردن زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات اظهار داشت: باید با حضور حداکثری خود برای اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام برداریم و بار دیگر با انتخاب فرد اصلح و متعهد نسبت به دین و آرمان‌های انقلاب و ولایت و رهبری و آگاه به نیازمندی‌های جامعه، یاس و ناامیدی را بر دشمنان غالب کنیم.
گرامی با بیان اینکه دشمن تمام توان و نیروهای خود را در راستای عدم حضور مردم در انتخابات به کار بسته است تصریح کرد: کشور ما از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی در سال 57 در تحریم‌ها، جنگ و تلاش دشمنان برای ناامنی، به سر برده است اما مردم فهیم ایران اسلامی با مقاومت و صبر و پررنگ کردن حضور خود در صحنه‌های مختلف دشمنان را در هر حال مایوس کرده‌اند.
وی ادامه داد: امروز بر خلاف هجمه‌های دشمنان و تبلیغات سو آنها در تحریم‌های اقتصادی شرایط مطلوبی را داریم و باید با بالا بردن آگاهی خود مراقب باشیم تبلیغات منفی دشمن روی ما تاثیرگذار نباشد.
این یادگار دفاع مقدس بیان داشت: کشور ما به دلیل ویژگی‌های منحصر به فرد مردمانش در صلابت و مقاومت، دشمنان بسیاری دارد و عملکرد، روش‌ها و گفته‌های ما با تبعیت از جایگاه ولایت و رهبری در تاریخ ثبت می‌شود، بنابراین باید راهی که رهبر معظم انقلاب ترسیم کرده است را با تمام توان ادامه دهیم.
فرمانده سپاه ناحیه بقیة‌الله (عج) شیراز خاطرنشان کرد: شاید امروز عده‌ای ناچیز و نالایق با فروختن دین خود به بیگانگان برای از بین بردن کشور اقدام و تنگناهایی را ایجاد کنند، اما این افراد باید بدانند که مردم ما به اهداف دشمن آشنا هستند و با آن مقاومت می‌کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر: