کد خبر: ۴۴۸۴۷
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۱
فرمانده سپاه فجر در یادواره شهدای مدافع حرم اهل بیت (ع):
فرمانده سپاه فجر استان فارس با اشاره به فجایع و جنایات سال 61 قمری، خاطرنشان کرد: گروه‌های منحرف از اسلام به نام اسلام سر پسر پیامبر را بریدند و بسیاری از اینها قاری و حافظ قرآن بودند.
سردار غلامحسین غیب ‌پرور، فرمانده سپاه فجر فارس در مراسم یادواره شهدای مدافع حرم اهل بیت (ع)، ضمن تشکر از تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی برای برگزاری این مراسم و تشکر از استاندار فارس که به حرمت شهیدان در این مراسم حضور یافت، گفت: در جوامع مسلمان گروه‌های تکفیری از همان صدر اسلام حضور داشتند.

ارشد نظامی سپاه در فارس با بیان اینکه جمعی از افراد از همان ابتدا پیامبر رحمت (ص) را نپذیرفتند، افزود: برخی دیگر نیز ملعون بوده و نفاق را پیشه کردند اما این نفاق یک نقطه نیست و یک طیف است و نباید فراموش کرد که نورانیت اسلام به قدری است که اگرچه این گروه‌ها توانستند به اسلام ضربه بزنند اما هیچ‌وقت پیروز نبوده و به هدف نرسیدند.

فرمانده سپاه فجر استان فارس با اشاره به فجایع و جنایات سال 61 قمری، خاطرنشان کرد: گروه‌های منحرف از اسلام به نام اسلام سر پسر پیامبر را بریدند و بسیاری از اینها قاری و حافظ قرآن بودند.

سردار غیب ‌پرور با بیان اینکه باید نقش انقلاب اسلامی ایران در زمان کنونی بررسی شود، تصریح کرد: امام خمینی (ره) با پایه‌گذاری انقلاب اسلامی ایران گرد و غبار را از چهره تابناک اسلام برگرفت و این انقلاب بود که توانست آینه اسلام را به گونه‌ای رو در روی انسانیت امروز قرار دهد که تشعشعات اسلام ناب به دل‌های پاک بتابد.

وی با اشاره به نحوه انقلاب امام خمینی (ره) و اینکه امام با سلاح و با زور انقلاب را به دنیا صادر نکردند، تاکید کرد: این ماهیت انقلاب بود که دل‌های مردم جهان متوجه اسلام شد و ایران اسلامی به عنوان ام ‌القرای جهان اسلام به مردم دنیا معرفی شد.
 
فرمانده سپاه فجر استان فارس با بیان اینکه کسانی که به باطل بر کرسی ریاست بر ملل مسلمان تکیه کردند با شکل گرفتن انقلاب هولناک شدند، خاطر نشان کرد: استکبار و دشمنان دنیای اسلام جنگ را بر ما تحمیل کرده، شخصیت ‌های اسلام و انقلاب را ترور کرده و محاصره اقتصادی و سیاسی علیه ایران را بیشتر کردند.

دکتر غیب ‌پرور با اشاره به اینکه دشمنان اسلام و انقلاب آنچه در توان داشتند برای دشمنی با ایران انجام دادند، اظهار داشت: کسی که مسلمان نباشد و انقلابی هم نباشد اما ذره‌ ای انصاف داشته باشد می ‌تواند این موضوع را تایید کند و دشمنان اسلام برای از پا انداختن انقلاب تمام داشته‌ ها و توان خود را به کار گرفتند.

این مقام عالی نظامی با بیان سخن مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه ایران اسلامی در گذری تاریخی، خطرناک، حساس و تمدن ‌ساز قرار دارد، افزود: این مطلب حقی است که مردمان مسلمان این تاریخ را می‌سازند و در مقابل این مسیر وهابیت خبیث و ملحد پول هزینه کرده، آمریکایی‌ها حمایت کرده، صهیونیست ‌ها کف زدند و گروه ‌های تکفیری را ایجاد کرده و به جان مردم مظلوم در سرزمین‌ های مسلمان انداختند.

فرمانده سپاه فجر استان فارس با اشاره به ناکامی‌های گروه‌ های تکفیری و افراطی، خاطرنشان کرد: در این راه ما نیز هزینه کرده و چه شهدای بزرگواری که تقدیم شدند و شهید عبدالله اسکندری فردی است که در ولایت ذوب شده است.


اتاق فکر و هدایت تکفیری ‌ها در کاخ سفید است

سردار غیب‌ پرور با بیان اینکه در زمان کنونی صحنه دفاع از اسلام به گونه‌ای شکل گرفته که تمام دلدادگان اسلام وارد عرصه شدند، تصریح کرد: در این عرصه‌ ها تفاوت قائل شدن بین شیعه و سنی اشتباه محض است و می‌توان گفت آسیب برادران سنی از گروه‌ های منحرف تکفیری بیشتر بوده و نباید فراموش کرد که هدف این گروه‌ ها حمله به اصل مکتب اسلام است.

وی با اشاره به سیره و روش پیامبر اسلام در راه تبلیغ و ترویج اسلام، تصریح کرد: بشریت امروز با بیداری اسلامی رو به‌ روست و انقلاب اسلامی ایران، امام خمینی (ره) و رهبری فرزانه انقلاب کار خود را انجام داده و امروز در همه عالم با نام مقام معظم رهبری عشق می کنند.

فرمانده سپاه فجر استان فارس نام مقام معظم رهبری را مترادف با آگاهی و بصیرت عمیق و ریشه‌دار  دانست و گفت: نمونه بارز زمان کنونی سید حسن نصرالله است که تمام افتخار خود را پیروی از رهبری فرزانه ما می‌داند و با الگو گرفتن از انقلاب اسلامی ایران و رهبری مقام معظم رهبری در مقابل دشمن ایستاده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آستان مقدس احمدی و محمدی (ع)، سرتیپ غیب‌ پرور جوانان زمان کنونی ایران اسلامی را پر شور تر از جوانان زمان هشت سال دفاع مقدس عنوان و خاطرنشان کرد: جوانان ما بصیرت یافتند و این بصیرت در سرزمین‌ های اسلامی گسترش یافته و بر تمام دنیا روشن شده که اتاق فکر و هدایت تکفیری ‌ها در کاخ سفید است و گروه‌ های تکفیری عروسک‌ های دست تل‌ آویو هستند و اینها اولاد حرام‌ زاده استکبارند.

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: